تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

آزاد شدن صید ماهی شوریده در صیدگاههای استان خوزستان
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، بر اساس نتایج تحقیقات پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور و تصویب کمیته مدیریت صید شیلات خوزستان ،صید ماهی شوریده از تاریخ 14 فروردین ماه آزاد می باشد.
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، بر اساس نتایج تحقیقات  پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور و تصویب کمیته مدیریت صید شیلات خوزستان ،صید ماهی شوریده از تاریخ  14 فروردین  ماه آزاد می باشد. 
مدیرکل شیلات خوزستان با اعلام این خبر افزود : با توجه به پشت سر گذاشتن ممنوعیت یک ماهه صید ماهی شوریده ، به دلیل فصل تخم گذاری این گونه آبزی، صید ماهی  شوریده در آبهای استان خوزستان از امروز آزاد است . 
  
دکتر خون میرزایی اظهار داشت : به منظور جلوگیری از وارد آمدن صدمات جبران ناپذیر به ذخایر آبزیان خلیج فارس و تداوم اشتغال صیادان، از 15 اسفندماه سال گذشته ، صید ماهی شوریده به مدت یک ماه ممنوع اعلام شد.

مدیر کل شیلات خوزستان افزود : بااعمال ممنوعیت صید در فصول تخم ریزی ، از انقراض گونه های مختلف  آبزیان جلوگیری به عمل آمده است. اگر ما در این مقاطع از سال دست به اعمال این ممنوعیت ها نزنیم ، بی شک تاکنون چندین گونه از آبزیان با ارزش حوزه خلیج فارس منقرض می شدند.

۱۱ فروردین ۱۳۹۵ ۰۹:۱۹
تعداد کلیک: ۱,۶۹۲

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500