تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

هفتمین جلسه ستاد توسعه شیلات خوزستان در سازمان شیلات ایران برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان هفتمین جلسه ستاد توسعه شیلات خوزستان ، امروز دوشنبه 95/1/23 با حضور اکثریت اعضای ستاد ، ساعت 9 صبح در محل سالن جلسات سازمان شیلات ایران تشکیل شد .
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان هفتمین جلسه ستاد توسعه شیلات خوزستان ، امروز دوشنبه 95/1/23 با حضور اکثریت اعضای ستاد ، ساعت 9 صبح در محل سالن جلسات سازمان شیلات ایران تشکیل شد .
در این جلسه که دکتر مقتدایی استاندار خوزستان، دکتر صالحی معاون وزیرجهاد کشاورزی و رئیس سازمان شیلات ایران، معاون سازمان محیط زیست، معاونین، مدیران کل، کارشناسان و روسای سازمان های مرتبط و ذیربط حضور داشتند ، ابتدا دکتر خون میرزایی مدیرکل شیلات  خوزستان گزارشی از روند پیگیری نشست های گذشته در قالب پاورپوینت ارایه نمود.  سپس دکتر عبدلی استاد دانشگاه شهید بهشتی ، به ارائه گزارشی از  منابع آبی و تالاب های خوزستان را از دیدگاه زیست محیطی پرداخت.
دکتر مقتدایی استاندار خوزستان نیز ضمن تاکید بر ضرورت توسعه آبزی پروری در استان خوزستان ، با توجه به ظرفیت های استانی ، از همه دستگاههای ذیربط در استان خواست به منظور بهره برداری حداکثری از این ظرفیت ها برای توسعه اشتغال ، افزایش تولید ، افزایش صادرات و ارزآوری غیر نفتی ، همکاری لازم را با شیلات استان بعمل آورند.
در ادامه ،استاندار خوزستان بر ضرورت اجرایی کردن پرورش ماهی در قفس در استان خوزستان به عنوان یکی از مصادیق و برنامه های اقتصاد مقاومتی در سال اقدام و عمل ، تاکید کرد .
دکتر صالحی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران نیز گفت : پرورش ماهی در قفس از برنامه های مصوب وزارت جهاد کشاورزی در چارچوب اقتصاد مقاومتی است و می بایست در سال 1395 به اقدام و عمل برسد .
وی افزود : سرانه مصرف آبزیان در کشور ، باندازه نصف متوسط جهانی است و لازم است برای افزایش آن برنامه ریزی نمود و از ظرفیت های بی نظیر استان خوزستان در این خصوص ، بهره برداری کرد .

تصاویر مرتبط 


۲۳ فروردین ۱۳۹۵ ۱۷:۵۵
تعداد کلیک: ۱,۸۲۳

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500