تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

برگزاری همایش استانی فناوری و روشهای نوین پرورش آبزیان در اهواز
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، همایش یکروزه "فناوری و روشهای نوین پرورش آبزیان بمنظورافزایش بهره وری در تولید"به همت اداره کل شیلات خوزستان و با همکاری شرکت تولید خوراک آبزیان فرادانه ، در تالار اجتماعات هتل نیشکراهواز برگزار گردید . در این همایش که با حضور مدیران کل ، معاونین و کارشناسان ادارات شیلات و دامپزشکی و
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، همایش یکروزه  "فناوری و روشهای نوین پرورش آبزیان بمنظورافزایش بهره وری در تولید"به همت اداره کل شیلات خوزستان و با همکاری شرکت تولید خوراک آبزیان فرادانه ، در تالار اجتماعات  هتل نیشکراهواز  برگزار گردید . در این همایش که با حضور مدیران کل ، معاونین و کارشناسان  ادارات شیلات و دامپزشکی و پژوهشکده آبزی پروری و همچنین جمع کثیری از تولید کنندگان ، بهره برداران و پرورش دهندگان ماهی و میگوی استان خوزستان  برگزار گردید ، در ابتدا دکتر خون میرزایی مدیر کل شیلات خوزستان  ضمن خیر مقدم به مدعوین گزارشی از آخرین وضعیت  آبزی پروری در استان خوزستان  ارائه کرد .
در ادامه  دکتر کنارکوهی مدیرکل دامپزشکی خوزستان نیز  به بیان سیاستهای سازمان دامپزشکی در زمینه بهداشت و بیماریهای آبزیان پرداخت .
سیاستهای آبزی پروری در سال جاری -  بیمه کشاورزی در زمینه بیمه آبزی پروران -  فرآیند تولید خوراک آبزیان در کارخانجات تولید خوراک -اهمیت تغذیه در ارتقاء بهره وری  در آبزی پروری  - ملاحظات بهداشتی در مراکز تکثیر و پرورش آبزیان و نقش پروبیوتیک ها در توسعه آبزی پروری پایدار ، از دیگر مباحث مطرح شده در این همایش بود .

 در ادامه ،  پنل پرسش و پاسخ  با حضور مدرسین و کارشناسان مربوطه تشکیل و به سئوالات آبزی پروران پاسخ داده شد .

تصاویر مرنبط 


۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۶:۰۰
تعداد کلیک: ۱,۸۰۶

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500