تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

برگزاری کارگاه آموزشی تخصصی آخرین دستاوردها و استانداردهای جهانی آبزی پروری در اهوازو آبادان
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان کارگاه آموزشی تخصصی آخرین دستاوردها و استانداردهای جهانی در زمینه آبزی پروری توسط پروفسور Eric De Muylder از کشور بلژیک درتاریخ 95/2/25در اهواز برگزار شد .
 به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان کارگاه آموزشی تخصصی  آخرین دستاوردها و استانداردهای جهانی در زمینه آبزی پروری توسط پروفسور Eric De Muylder  از کشور بلژیک درتاریخ 95/2/25 در اهواز برگزار شد .
موضوعات طرح شده در این کارگاه شامل :  نقش و اهمیت  تغذیه و جیره غذایی مناسب در آبزی پروری ، مواد ضروری و نیمه ضروری رشد آبزیان ، آنالیز پروتئین ، اهمیت لیپید ها و کربوهیدراتها در تغذیه ، نقش فیبرها و مینرال ها  در تغذیه ، استفاده از پروتئین گیاهی به جای پودر ماهی ، نحوه نگهداری خوراک در انبار وجهت آبزی پروران و کارشناسان شیلاتی در شهرستانهای اهواز برگزار گردید . 
 در همین راستا یکدوره  کارگاه آموزشی تخصصی توسط آقای Amir Antoine Khalil از کشور فرانسه در تاریخ 95/2/26 در آبادان برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی  موضوعاتی از قبیل کنترل و مدیریت وایت اسپات – کاهش و کنترل بیماری ویبریوزیس – کنترل آمونیاک و کاهش نیتروژن – بیوسکیوریتی در پرورش میگو – بهبود شرایط آب پرورش و اهمیت استفاده از پروبیوتیک ها ، ارائه گردید و به در پایان به پرسشهای حاضرین در زمینه های تخصصی آبزی پروری پاسخ داده شد .

۲۶ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۴:۵۲
تعداد کلیک: ۱,۴۶۵

برچسب : آموزشی

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500