تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

آمادگی شیلات خوزستان برای همکاری با بخش خصوصی در اجرای پروژه پرورش ماهی در قفس
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، دکتر خون میرزایی از آمادگی شیلات خوزستان برای جذب سرمایه گذار در بخش پرورش ماهی در قفس در دریا و آبهای ساحلی استان خوزستان خبر داد. مدیرکل شیلات خوزستان گفت : یکی از برنامه های
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، دکتر خون میرزایی از آمادگی شیلات خوزستان برای جذب سرمایه گذار در بخش پرورش ماهی در قفس در دریا و آبهای ساحلی استان خوزستان خبر داد.
مدیرکل شیلات خوزستان گفت : یکی از برنامه های اقتصاد مقاومتی ، توسعه صنعت آبزی پروری است و برنامه ریزی سازمان شیلات ایران برای تحقق اقتصاد مقاومتی  اقدام و عمل در سال 1395 ، پرورش گونه های متنوع ماهی درقفس است .
وی افزود : استان خوزستان در زمینه پرورش ماهی در قفس دارای شرایط  مطلوب و قابلیت های فراوانی است . انجام مطالعات تخصصی ، اجرای موفق پروژه های آزمایشی در گذشته ، پهنه های آبی گسترده و مناسب ، وجود مراکز تکثیر بچه ماهی ، کارخانجات تولید خوراک آبزیان ، صنایع فرآوری و بسته بندی ، نیروی انسانی کارآمد و با تجربه در بخشهای دولتی و خصوصی ، فرهنگ آبزی مصرفی و بازارهای مصرف باعث شده که امکان توسعه صنعت پرورش ماهی در قفس در این استان مهیا شود .

۲۴ خرداد ۱۳۹۵ ۱۳:۳۱
تعداد کلیک: ۱,۷۰۰

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500