تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

بازدید استاندار خوزستان از پروژه راکد اسکله صیادی ابوخضیر شادگان
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان دکتر شریعتی استاندار خوزستان در ادامه سفر یک روزه به شهرستان شادگان بهمراه دکتر خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان ، فرماندار و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی از اسکله صیادی ابوخضیر شادگان
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان دکتر شریعتی استاندار خوزستان در ادامه سفر یک روزه به شهرستان شادگان بهمراه دکتر خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان ، فرماندار و نماینده مردم شادگان در مجلس شورای اسلامی از اسکله صیادی ابوخضیر شادگان بازدید و از نزدیک با مشکلات روند اجرایی این اسکله آشنا شد .
دکتر خون میرزایی ضمن ارائه گزارشی از وضعیت این اسکله ، اظهار داشت : اعتبارات احداث این اسکله ملی بوده و از سال 88 عملیات اجرایی آن آغاز شده و پس از 13درصد پیشرفت فیزیکی در سال 92 به پایان رسیده است و متاسفانه حدود دو سال است به علت نبود اعتبارات  اجرای پروژه عملا متوقف شده است .
وی افزود : 4 نفر نگهبان این پروژه نیز از دی ماه 93 تاکنون هیچ حقوقی دریافت نکرده اند .
مدیرکل شیلات خوزستان  با اشاره به سیاست شیلات در حفظ و بازسازی ذخایر آبزیان تالاب شادگان ، افزود : از ابتدای امسال تا کنون تعداد 9 میلیون قطعه بچه ماهی در این تالاب رهاسازی شده است که این رقم نسبت به سال گذشته 50 درصد افزایش داشته است . 
در ادامه استاندار خوزستان ضمن تاکید بر رفع مشکلات اجرای پروژه ، اظهار داشت : به دنبال این هستیم تا با بررسی مشکل تامین اعتبار پروژه اسکله صیادی شادگان در مرکز ،اعتبارات احداث این اسکله شیلاتی را جذب کنیم.
وی افزود : مقرر شد پیگیری مشترکی از سوی شیلات خوزستان ، فرماندار و نماینده مردم شادگان برای فعالسازی مجدد پروژه و پرداخت حقوق معوقه نگهبانان انجام شود .
گقتنی است در حال حاضر تعداد 100 فروند قایق صیادی مجاز در حوزه شادگان مشغول فعالیت هستند .

۱۰ تیر ۱۳۹۵ ۲۳:۲۶
تعداد کلیک: ۱,۶۷۲

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500