تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

پیام تبریک مدیرکل شیلات خوزستان به مناسبت روز خبرنگار
هفدهم مردادماه سالروز گرامیداشت مقام خبرنگاران صدیق و تلاشگر، که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است تا این روز شکوهمند، روز حق گویی و روز پاسداشت قلم را به همه سفیران روشنگری ،خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و تلاشگران خستگی ناپذیرعرصه اطلاع رسانی، صمیمانه تبریک و تهنیت عرض نمایم
به نام خداوند لوح و قلم
هفدهم مردادماه سالروز گرامیداشت مقام خبرنگاران صدیق و تلاشگر، که به مناسبت سالروز شهادت شهید محمود صارمی نامگذاری شده است؛ فرصت مغتنمی است تا این روز شکوهمند، روز حق گویی و روز پاسداشت قلم را به همه سفیران روشنگری ،خبرنگاران ، نویسندگان و روزنامه نگاران، صاحبان اندیشه و قلم و تلاشگران خستگی ناپذیرعرصه اطلاع رسانی، صمیمانه  تبریک و تهنیت عرض نمایم.
رشد و توسعه همه جانبه جامعه مستلزم عزم جدی خبرنگاران در آگاهی رسانی به مردم است. خبرنگاران راهیان وادی آگاهی و راویان عشق و آزادی و نیک اندیشان بلند نظر عرصه ی اطلاع رسانی اند. 
در جامعه امروزی، که رشد سریع و بی وقفه فناوری و انتقال آنی اطلاعات و اخبار، ساختار ارتباطات جوامع را تحت تاثیر قرار داده ، شان و جایگاه خبرنگاران و اصحاب رسانه را بیش از هر زمان دیگری برای ما شناسانیده است .
جایگاه و منزلتی که وظایف سنگین و خطیری را بر دوش خبرنگاران صدیق، روزنامه‌نگاران متعهد و منتقدان دلسوز و اصحاب رسانه کشور قرار داده است و براستی که سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه ای ، مرهون تلاش های شبانه روزی آنهاست.
از پیشگاه یکتای دانا برای همه ی فعالان و تلاشگران این عرصه، توفیق و تداوم هدایت و سعادت و سرافرازی و سربلندی را تمنا می نمایم .
دکتر نبی الله خون میرزایی - مدیرکل شیلات خوزستان

۱۷ مرداد ۱۳۹۵ ۱۱:۳۱
تعداد کلیک: ۱,۵۹۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500