تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

حضور اداره کل شیلات خوزستان در نمایشگاه دستاوردهای سه ساله دولت تدبیر و امید در اهواز
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی در دولت تدبیر و امید با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان ، معاونین استاندار ، نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد.

***حضور اداره کل شیلات خوزستان در نمایشگاه دستاوردهای سه ساله دولت تدبیر و امید  در اهواز ***
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، آیین افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دستگاه‌های اجرایی در دولت تدبیر و امید با حضور دکتر شریعتی استاندار خوزستان ، معاونین استاندار ، نمایندگان مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی و مدیران دستگاههای اجرایی در محل نمایشگاه بین‌المللی اهواز برگزار شد.
در این نمایشگاه  که در حدود ۳۶ دستگاه و نهاد اجرایی دولتی استان از جمله اداره کل شیلات خوزستان شرکت نموده اند، دستاوردها و فعالیت های آنها در ۳ سال اخیر در معرض نمایش قرار گرفته است.
.
غلامرضا شریعتی جمعه شب در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت با گرامی‌داشت هفته دولت ، افزود : شهیدان رجایی و باهنر، شهیدان شاخص دولت هستند که انقلاب و دستاوردهای آن مدیون وجود این شهیدان و شهدای 8 سال دفاع مقدس است.

وی به نتیجه رسیدن مذاکرات هسته ای و اجرای برجام را نتیجه تدبیر مسئولان ارشد نظام دانست و
افزود: همه ماراتن مذاکرات هسته ای را به یاد داریم و می دانیم که مقامات ارشد نظام برای به نتیجه رسیدن این مذاکرات ، به دور از تنش های داخلی و خارجی تلاش کردند سوء ظن هایی که نسبت به کشور بود را با حفظ عزت نظام و جمهوری اسلامی ایران برطرف کنند.

 استاندار خوزستان اضافه کرد: بعد از اجرای برجام به کشور اجازه داده شد تولید نفت را به اندازه قبل از تحریم ها برساند و این یک موفقیت برای نظام بود زیرا چاه های نفت کشور ماهها بود که بسته شده بود.

شریعتی در ادامه با اشاره به عملکرد سه ساله دولت در استان خوزستان افزود: طرح 550 هزار هکتاری برای احیاء دشت خوزستان، طرح تحول نظام سلامت، توجه ویژه به محیط زیست از مهمترین طرحهای اجرا شده در این استان هستند. پیش بینی می شود سال آینده 15 هزار میلیارد ریال برای تکمیل 640 طرح در استان هزینه شود. 

وی افزود: امیدوارم با برنامه ریزی های درست و منطقی بتوانیم برای پیشبرد توسعه استان گامهای اساسی برداریم.
استاندار خوزستان در بازدید از غرفه های نمایشگاه ، ضمن بازدید ازغرفه اداره کل شیلات خوزستان ، از این غرفه  تقدیر کرد .
نمایش کپور ماهیان هندی در غرفه شیلات خوزستان مورد توجه استاندار خوزستان و عموم بازدید کنندگان قرار گرفت . دکتر خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان نیز از استاندار درخواست کرد تا مشکل مجوز تکثیر و پرورش کپور ماهیان هندی در مزارع پرورشی استان ، از طریق محیط زیست ، مرتفع گردد . دکتر شریعتی نیز در این خصوص قول پیگیری داد .
شایان ذکر است  در این نمایشگاه، مهمترین فعالیت ها و دستاوردهای سه ساله اداره کل شیلات خوزستان در حوزه های تکثیر ، آبزی پروری و صید و صیادی و نمایش آکواریوم گونه های متنوع ماهی پرورشی از جمله کپور ماهیان هندی وماهیان زینتی  ارائه شده و سی دی ، بروشور و کتاب فواید و روشهای طبخ آبزیان و بروشور اهم دستاوردها و فعالیتهای شیلات خوزستان در اختیار بازدید کنندگان قرار گرفته است .

این نمایشگاه تا ۸ شهریور ماه در مرکز دائمی نمایشگاه های بین المللی استان خوزستان ادامه دارد .

 

تصاویر مرتبط 

۷ شهریور ۱۳۹۵ ۱۱:۵۲
تعداد کلیک: ۱,۶۶۴

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500