تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

راه اندازی هفتمین اداره ی شیلات شهرستانی در مدت کمتر از یک سال
با معارفه رئیس اداره ی شیلات شهرستان ایذه، هفتمین اداره ی شیلات شهرستانی استان خوزستان، فعالیت خود را رسماٌ آغاز کرد. به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، دکتر نبی اله خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان در مراسم معارفه رییس اداره ی شیلات شهرستان ایذه، ضمن معرفی علی سروستانی به عنوان رییس این اداره، اظهار داشت : ظرفیت های شیلاتی و آبزی پروری استان، تنها در سواحل جنوبی استان نیست و ظرفیت های آبزی پروری فراوانی در شهرستان ایذه وجود دارد که می تواند با برنامه ریزی صحیح، در جهت تولید و اشتغال پایدار، به کار گرفته شوند.
با معارفه رئیس اداره ی شیلات شهرستان ایذه، هفتمین اداره ی شیلات شهرستانی استان خوزستان، فعالیت خود را رسماٌ آغاز کرد.
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، دکتر نبی اله خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان در مراسم معارفه رییس اداره ی شیلات شهرستان ایذه، ضمن معرفی علی سروستانی به عنوان رییس این اداره، اظهار داشت : ظرفیت های شیلاتی و آبزی پروری استان، تنها در سواحل جنوبی استان نیست و ظرفیت های آبزی پروری فراوانی در شهرستان ایذه وجود دارد که می تواند با برنامه ریزی صحیح، در جهت تولید و اشتغال پایدار، به کار گرفته شوند.
مدیرکل شیلات خوزستان افزود: زمین های اطراف رودخانه کارون، چاههای آب کشاورزی، و نیز دریاچه های بزرگ پشت سدهای کارون سه و شهید عباسپور از جمله ظرفیت های بسیار مناسب برای پرورش ماهی در قفس، در حوزه شهرستان ایذه است و امیدوارم سازمان آب و برق خوزستان، همکاری لازم را در این زمینه با سرمایه گذاران و متقاضیان بعمل آورد.
خون میرزایی در ادامه گفت: قطعاٌ راه اندازی اداره ی شیلات شهرستان ایذه، گام نخست این راه بلند است.
گفتنی است شهرستان ایذه یکی از مراکز تکثیر و پرورش ماهی قزل آلا در استان خوزستان است.
پس از راه اندازی ادارات شیلات شهرستان های باوی، حمیدیه، اندیکا، دزفول، بهبهان و شوشتر، اداره ی شیلات شهرستان ایذه نیز با همکاری فرمانداری و جهاد کشاورزی شهرستان ایذه راه اندازی شد .

۱۳ آذر ۱۳۹۵ ۱۳:۱۴
تعداد کلیک: ۱,۸۲۵

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500