تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

افتتاح اداره شیلات شهرستان حمیدیه
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان آیین افتتاح اداره شیلات شهرستان حمیدیه با حضور مدیرکل و معاون شیلات خوزستان، فرماندار، مسئولین محلی ، مدیران ادارات و ارگانها و پرورش دهندگان این شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان آیین افتتاح اداره شیلات شهرستان حمیدیه با حضور مدیرکل و معاون شیلات خوزستان، فرماندار، مسئولین محلی ، مدیران ادارات و ارگانها و پرورش دهندگان این شهرستان برگزار شد.
در ابتدا پس از تلاوت آیاتی از قرآن مجید ، عبود بیت سیاح سرپرست اداره شیلات حمیدیه و شاخی مدیر جهاد کشاورزی این شهرستان طی سخنانی ضمن خوش آمدگویی، گزارشی پیرامون وضعیت کشاورزی منطقه ارائه دادند .
 سعیدی نیا فرماندار حمیدیه نیز با اشاره به اهمیت بخش کشاورزی در منطقه، شهرستان حمیدیه را یکی از قطب های مهم کشاورزی در استان دانست و ضمن استقبال از افتتاح و راه اندازی اداره شیلات در این شهرستان، از اهتمام ویژه مدیرکل شیلات خوزستان به بخش شیلات حمیدیه قدردانی کرد. 
در ادامه، مدیرکل شیلات خوزستان ضمن تشکر از مدعوین، برلزوم خدمت رسانی به مناطق محروم استان وتوسعه بخش شیلات در این مناطق تاکید کرد و توجه خاص  و همکاری سایر بخشها با پرورش دهندگان ماهی و صیادان شهرستان را خواستار شد. 
نبی اله خون میرزایی افزود : اداره کل شیلات در نظر دارد با همکاری اداره شیلات شهرستان حمیدیه، منابع آبی مستعد شهرستان را شناسایی و برای کمک به اشتغالزایی و حفظ و بازسازی ذخایر ماهیان بومی، اقدام به رها سازی بچه ماهی، طبق ضوابط محیط زیست در این منابع کند .
مدیرکل شیلات خوزستان، گزارشی درخصوص پیگیری های شیلات خوزستان  برای ساماندهی و اخذ مجوز باهماهنگی جهاد کشاورزی، محیط زیست و سازمان آب وبرق بمنظور تامین آب مزارع پرورش فاقد مجوز ارائه داد.
در ادامه تعدادی از پرورش پرورش دهندگان مجاز و غیر مجاز شهرستان حمیدیه نقطه نظرات خود را پیرامون مشکلات و موانع پیش روی فعالیت تولید خود که عمدتاً درخصوص تامین آب مزارع پرورشی بود را مطرح کردند.

در پایان، ساختمان اداری شیلات شهرستان حمیدیه، توسط یکی از پرورش دهندگان ماهی این شهرستان افتتاح شد .

 

تصاویر مرتبط 


۱۳ دی ۱۳۹۵ ۱۴:۴۴
تعداد کلیک: ۱,۵۱۴

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500