تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

بیانیه اداره کل شیلات خوزستان به مناسبت ارتحال حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی
اداره کل شیلات خوزستان به مناسبت ارتحال حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی ، بیانیه ای بدین شرح صادر کرد : انالله و انا الیه راجعون هاشمی زنده است، چون نهضت زنده است .

انالله و انا الیه راجعون 
هاشمی زنده است، چون نهضت زنده است .

ارتحال ناگهانی و جانسور عالم مجاهد و نستوه، یار صادق و دیرین حضرت امام (ره)، پشتیبان همیشگی انقلاب و رفیق و همرزم و همراه مقام معظم رهبری ، مصلح انقلابی و دوراندیش ،کوه صبر و استقامت ، سردارسازندگی ، «حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی» ضایعه ای بزرگ و جبران ناپذیر برای ملت و انقلاب است .
بزرگ مردی که طی 60 سال مبارزه و مجاهدت، عمر خود را صرف اسلام و انقلاب نمود و در این راه پر فراز و نشیب ، به فرموده مقام معظم رهبری:« با هوش وافر و صمیمیتی کم‌نظیر ، تکیه‌گاه مطمئنی برای همه‌ی کسانی که با وی همکار بودندو به ویژه برای اینجانب بود».
مجاهدتهای آن روحانی مبارز و خستگی ناپذیر در مسیر پیروزی انقلاب، تثبیت و پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیز خدمات ارزنده و تدابیر ایشان برای تحقق پیشرفتهای علمی و صنعتی و توسعه همه جانبه ایران اسلامی در مسئولیت های مختلف، از اذهان و قلوب ملت بزرگوار ایران و نیز تاریخ میهن اسلامی، فراموش نخواهد شد .
این مصیبت جانکاه را به پیشگاه مقدس حضرت ولی عصر(عج) و محضرشریف مقام معظم رهبری، همسر ، فرزندان و خانواده معزز ایشان و ملت شریف ایران، تسلیت و تعزیت عرض می نماییم.

" مدیرکل و کارکنان اداره کل شیلات خوزستان "

۲۰ دی ۱۳۹۵ ۰۹:۴۰
تعداد کلیک: ۱,۶۳۱

برچسب : عمومی

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500