تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

استاندار خوزستان بر فعال شدن قطب های کشاورزی و آبزی پروری در شهرستان هندیجان تاکید کرد
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان،دکتر غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان عصر امروز در حاشیه سفر به شهرستان هندیجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مشکل آب شهرستان هندیجان با رعایت عدالت در سهمیه بندی مرتفع خواهد شد. این مشکل به دلیل کم آبی باید مدیریت شود.

وی افزود: سفر به این شهرستان با هدف بررسی مسائل آبزی پروری و صیادی ،تجاری، بازرگانی، کشاورزی و پروژه های نیمه تمام صورت پذیرفت تا با بهره‌مندی از امکانات و اعتبارات، شاهد بازسازی شهرستان هندیجان باشیم.
شریعتی در خصوص ورود کالاهای ملوانی به هندیجان نیز گفت: وضعیت کالاهای ملوانی با هماهنگی های صورت گرفته، خوب و مطلوب است و درصدد هستیم این روند ادامه پیدا کند.
استاندار خوزستان عنوان کرد: روند ساخت اسکله صیادی بحرکان در این شهرستان با پیشرفت خوبی همراه است. محصولات صیادی در این شهرستان از کیفیت خوبی برخوردار است و بازارهای خوبی در کشورهای حوزه خلیج‌فارس و بازار داخلی دارند از این رو تلاش داریم کار احداث این اسکله به پایان برسانیم.
شریعتی تصریح کرد: مجوزهایی برای احداث مزارع پرورش میگو و ماهی از سوی شرکت جهاد نصر و اتحادیه صیادان در حال انجام است که با احداث حوضچه‌های تولید محصولات شیلاتی در راستای اقتصاد مقاومتی، شاهد اشتغال‌زایی خوبی در منطقه خواهیم بود و این شهرستان علاوه بر فعالیت‌های تجاری در قطب‌های کشاورزی و آبزی پروری نیز فعال خواهد شد.

در این سفر دکتر خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان و جمعی از مدیران و مسئولان استانی ، دکتر شریعتی را همراهی کردند.

 

تصاویر مرتبط 


۲۳ دی ۱۳۹۵ ۲۳:۱۵
تعداد کلیک: ۱,۴۶۸

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500