تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

بیانیه اداره کل شیلات خوزستان به مناسبت 22 بهمن
طلوع چهلمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور بر افراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و سرآغاز حکومت مردم سالاری دینی، تحت رهبری‌های پیامبرگونه امامی است که با استعانت از خداوند متعال و حمایت و پشتیبانی ملت قهرمان ایران توانست بزرگترین انقلاب دینی تاریخ معاصر جهان را رقم بزند.
طلوع چهلمین بهار  پیروزی انقلاب اسلامی، یادآور بر افراشته شدن پرچم جمهوری اسلامی ایران و سرآغاز حکومت مردم سالاری دینی، تحت رهبری‌های پیامبرگونه امامی است که با استعانت از خداوند متعال و حمایت و پشتیبانی ملت قهرمان ایران توانست بزرگترین انقلاب دینی تاریخ معاصر جهان را رقم بزند. 
تردیدی نیست که انقلاب اسلامی ایران بعد از پیروزی، همواره خار چشم ایادی و اجانب بیگانه بوده و هست. تلاش و پشتکار بی وقفه و شبانه روزی دولتمردان و فرزندان غیور وطن با وحدت و همدلی، در تمام عرصه های علمی، فرهنگی، اقتصادی، نظامی، سیاسی و بین المللی، چونان دژی مستحکم در مقابل سیل عظیم تهدیدها بوده ، و ذره ای از خواسته های بحق ،  که همانا اهتزاز پرچم حق و عدالت و شکوفایی و پویایی و پیشرفت کشور است، عقب نخواهند نشست.
مدیران و کارکنان اداره کل شیلات خوزستان ضمن تبریک  مجددیوم الله  22 بهمن وتجدید میثاق با آرمانهای متعالی انقلاب اسلامی ، امام راحل عظیم الشان (ره) ومقام معظم رهبری، با شرکت در راهپیمایی دشمن شکن یوم الله 22 بهمن ازهمه آحاد ملت غیور و همیشه در صحنه دعوت می‌کنند، تا باحضور پرشور و بی مثال خود، یک باردیگر ناامیدی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی را رقم بزنند.
۲۱ بهمن ۱۳۹۶ ۱۴:۵۳
تعداد کلیک: ۱,۰۴۵

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500