تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

آغاز عملیات رها سازی بچه ماهی در منابع آبی استان خوزستان
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، از اول خرداد ماه امسال عملیات رهاسازی بچه ماهی در تالاب ها و منابع آبی استان آغاز شد . مدیرکل شیلات خوزستان با اعلام این خبر افزود: به منظور حفظ و احیای گونه های با ارزش ماهیان بومی استان و تداوم اشتغال صیادان، همه ساله عملیات رهاسازی بچه ماهی در تالاب ها و منابع آب استان انجام می شود.
آغاز عملیات رها سازی بچه ماهی در منابع آبی استان خوزستان
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، از اول خرداد ماه امسال عملیات رهاسازی بچه ماهی در تالاب ها و منابع آبی استان آغاز شد .
مدیرکل شیلات خوزستان با اعلام این خبر افزود: به منظور حفظ و احیای گونه های با ارزش ماهیان بومی استان و تداوم اشتغال صیادان، همه ساله عملیات رهاسازی بچه ماهی در تالاب ها و منابع آب استان انجام می شود. 
خون میرزائی گفت: از ابتدای خرداد ماه امسال تاکنون، بیش از یک میلیون قطعه بچه ماهی از گونه های بومی استان شامل: برزم، بنی، گطان و عنزه، در تالاب شادگان رهاسازی شده است و پیش بینی می شود تا پایان شهریورماه امسال بیش از 30میلیون قطعه انواع بچه ماهی از گونه های بومی استان و همچنین کپورماهیان در تالاب ها و منابع آبی استان رها سازی شود.
وی اظهارداشت : پارسال نیز بیش از 27 میلیون قطعه بچه ماهی بومی و کپورماهیان در منابع آبی و تالاب های استان رها سازی شده است، که از این میزان بچه ماهی رها سازی شده، 10میلیون قطعه بچه ماهی در تالاب شادگان، 5 میلیون قطعه در هورالعظیم و بیش از 12 میلیون قطعه در منابع آبی استان بوده است .
۱۳ خرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۴۸
تعداد کلیک: ۱,۵۲۸

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500