تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

اجرای پروژه پایلوت پرورش آبزیان در پساب صنایع نیشکر
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، با حضور دکتر خون میرزایی مدیرکل و مهندس میرزایی معاون آبزی پروری شیلات خوزستان ، مهندس نجف پور رییس کمیته اجرایی تولیدات غیرنیشکری کشت و صنعت نیشکر دهخدا، پروژه پایلوت آبزی پروری به شیوه نوین با استفاده از پساب صنایع نیشکر، در مجتمع کشت و صنعت نیشکر دهخدا اجرا شد. دکتر خون میرزایی با اشاره به بروز خشکسالی های اخیر و ضرورت صرفه جویی در مصرف آب در صنعت آبزی پروری، گفت: عملیات ذخیره سازی تعداد ۴۰۰۰ قطعه بچه ماهی سی باس و تعداد ۳۵ هزار قطعه پست لارو میگو وانامی، در دو استخر پرورشی در مجتمع کشت و صنعت نیشکر دهخدا به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، با حضور دکتر خون میرزایی مدیرکل و مهندس میرزایی معاون آبزی پروری شیلات خوزستان ، مهندس نجف پور رییس کمیته اجرایی تولیدات غیرنیشکری کشت و صنعت نیشکر دهخدا، پروژه پایلوت آبزی پروری به شیوه نوین با استفاده از پساب صنایع نیشکر، در مجتمع کشت و صنعت نیشکر دهخدا اجرا شد.
دکتر خون میرزایی با اشاره به بروز خشکسالی های اخیر و ضرورت صرفه جویی در مصرف آب در صنعت آبزی پروری، گفت: عملیات ذخیره سازی تعداد ۴۰۰۰ قطعه بچه ماهی سی باس و تعداد ۳۵ هزار قطعه پست لارو میگو وانامی، در دو استخر پرورشی در مجتمع کشت و صنعت نیشکر دهخدا به پایان رسید.
مدیرکل شیلات خوزستان با تاکید بر ضرورت استفاده بهینه از آب، افزود: در پروژه های نوین پرورش آبزیان، سعی براین است که نهایت صرفه جویی در مصرف آب شیرین، و بالاخص در این پروژه، استفاده از پساب صنایع نیشکر بعمل آید.

خون میرزایی گفت: امیدواریم با اجرای موفق این طرح،گام بلندی در تبدیل تهدیدات ناشی از حجم زیاد پساب های کشاورزی استان به فرصت اشتغال پایدار و تولید برداشته شود.

 

تصاویر مرتبط

۴ مرداد ۱۳۹۷ ۰۷:۴۲
تعداد کلیک: ۱,۱۹۱

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500