تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

پیام تسلیت مدیرکل شیلات خوزستان به مناسبت حادثه تروریستی اهواز
در پی حادثه تروریستی اهواز و کشتار مردم بی دفاع در مراسم رژه نیروهای مسلح، مدیرکل شیلات خوزستان با صدور پیامی این حادثه ناگوار را تسلیت گفت. به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، متن پیام تسلیت دکتر خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان، به این شرح است: حادثه تروریستی در مراسم رژه باشکوه نیروهای مسلح در شهرستان اهواز، که با هدف ایجاد نا امنی و تفرقه صورت گرفت، بار دیگر چهره پلید دشمنان کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم غیور و بی دفاع را نمایان ساخت
در پی حادثه تروریستی اهواز و کشتار مردم بی دفاع در مراسم رژه نیروهای مسلح، مدیرکل شیلات خوزستان با صدور پیامی این حادثه ناگوار را تسلیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، متن پیام تسلیت دکتر خون میرزایی مدیرکل شیلات خوزستان، به این شرح است:

حادثه تروریستی در مراسم رژه باشکوه نیروهای مسلح در شهرستان اهواز، که با هدف ایجاد نا امنی و تفرقه صورت گرفت، بار دیگر چهره پلید دشمنان کوردل نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم غیور و بی دفاع را نمایان ساخت.
دشمنان این انقلاب و نظام مقدس باید بدانند که پهنه ایران اسلامی مهد دلیرمردان و شیرزنانی است که در تاریخ سراسر شجاعت و ایثار خود، هیچ‌گاه ذره‌ای تهدید علیه دین و ملیت خود را برنتافته و در این مسیر گرانبها، شهادت را فیض عظیم و رستگاری جاودانی می‌داند.

اینجانب از طرف مجموعه بزرگ شیلات خوزستان، حمله کوردلان تروریست را به هموطنان و همشهریان عزیزمان، که منجر به شهادت تنی چند از مردم بی دفاع استان خوزستان و شهرستان اهواز گردید را به خانواده های داغدار این عزیزان، صمیمانه تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال شفای عاجل مجروحان این حادثه تروریستی را مسئلت می نمایم.
بدون شک، حفظ آرامش و وحدت و همدلی ، به دشمنان ثابت خواهد کرد که آنها نمی‌توانند خدشه‌ای به نظام مقدس جمهوری اسلامی وارد کنند.

نبی الله خون میرزایی

مدیرکل شیلات خوزستان
۱ مهر ۱۳۹۷ ۰۸:۵۳
تعداد کلیک: ۹۸۵

برچسب : عمومی

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500