تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

درخشش ورزشکاران شیلات خوزستان در چهار مین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان شیلات ایران
به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان شیلات ایران با حضور 20 استان کشور به میزبانی استان گیلان در بندر انزلی برگزار شد . مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور دکتر سرپناه معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران وجمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد در این مراسم رئیس سازمان شیلات ایران گفت: در جهان حاضر قهرمان ارزشی ویژه دارد ولی در فرهنگ ما ایرانیان ضمن حفظ ارزشهای قهرمانی آنچه ماندگار است و با عظمت ، پهلوانی قهرمانان است. دکتر سرپناه در ادامه افزود هدف از این جشنواره ترویج سلامت وارتقای تندرستی کارکنان شیلات ایران و همچنین آشنایی با علوم فنی ورزش می باشد . در ادامه مراسم افتتاحیه حجت الاسلام دکتر دغاغله مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در شیلات ایران خطاب به ورزشکاران حاضر در جشنواره گفت: همه ما از آثار و برکات ورزش با خبریم و یکی از فواید ورزش این است که کسالت و تنبلی را از انسان رفع می کند و آثار دیگر آن نشاط و شادابی می باشد
به گزارش روابط عمومی اداره کل شیلات خوزستان چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی سازمان شیلات ایران با حضور 20 استان کشور به میزبانی استان گیلان در بندر انزلی برگزار شد . مراسم افتتاحیه این جشنواره با حضور دکتر سرپناه معاون وزیر و رئیس سازمان شیلات ایران وجمعی از مسئولان استانی و شهرستانی آغاز شد در این مراسم رئیس سازمان شیلات ایران گفت: در جهان حاضر قهرمان ارزشی ویژه دارد ولی در فرهنگ ما ایرانیان ضمن حفظ ارزشهای قهرمانی آنچه ماندگار است و با عظمت ، پهلوانی قهرمانان است. دکتر سرپناه در ادامه افزود هدف از این جشنواره ترویج سلامت وارتقای تندرستی کارکنان شیلات ایران و همچنین آشنایی با علوم فنی ورزش می باشد . در ادامه مراسم افتتاحیه حجت الاسلام دکتر دغاغله مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در شیلات ایران خطاب به ورزشکاران حاضر در جشنواره گفت: همه ما از آثار و برکات ورزش با خبریم و یکی از فواید ورزش این است که کسالت و تنبلی را از انسان رفع می کند و آثار دیگر آن نشاط و شادابی می باشد.  



چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شیلات کشور با شرکت 20 استان در 7 رشته ورزشی فوتسال، والیبال، دومیدانی، شنا، تنیس روی میز ، شطرنج و قایقرانی برگزارشد شیلات خوزستان با اعزام 16 ورزشکار به مسابقات موفق به کسب مقام در رشته های فوتسال ،شنا و تنیس روی میز شد. تیم فوتسال شیلات خوزستان به سر پرستی طاهر آل خمیس ، مربیگری عبود بیت سیاح وتلاش چشمگیر بازیکنان چون ایرج امیری ،پرویز فاضلی،حسن طرفی ،احمد رضا طاهری ،علی سحرابی،سیروس تاج میر عالی،علی سعیدی،عبدالحسین حیدری و کاپیتانی سعید سویلمی با بازی های موفق خود از بین 13 تیم شرکت کننده نایب قهرمان گردید. در این جشنواره آقای وحید کریمی موفق به کسب مقام اول در رشته شنا 50 متر کرال سینه گردید و آقای غلامرضا قربانزاده در رشته شنا 50 متر قورباغه مقام دوم این مسابقات را کسب نمودند. همچنین در رشته تنیس روی میز انفرادی آقای محمد کریمی مقام اول را به خود اختصاص داد .
۲ دی ۱۳۸۸ ۱۴:۴۱
تعداد کلیک: ۲,۱۰۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500