تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات کشور: نیازمند مدیریت و نگرش جهادی در همه بخش ها هستیم
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات کشور گفت: این اشخاص هستند که با نوع نگرش و کارکرد خود به یک پست و مقام ارزش می بخشند وگرنه میز و صندلی به خودی خود ارزشی ندارد. به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان: حجت الاسلام والمسلمین یوسف پرویزپور در نشست هم اندیشی با مدیران شیلات خوزستان اظهار کرد: هرکسی در هر مسئولیتی چه مدیر جزء و چه مدیرکل باید در مسیر پیشرفت جامعه اسلامی گام بردارد. وی افزود: امروز نیازمند مدیریت و نگرش جهادی در همه بخش ها هستیم و پیشرفت جامعه تنها به صورت موظفی کار کردن مهیا نمی شود بلکه تلاش مضاعف و جهادی را می طلبد.
مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سازمان شیلات کشور گفت: این اشخاص هستند که با نوع نگرش و کارکرد خود به یک پست و مقام ارزش می بخشند وگرنه میز و صندلی به خودی خود ارزشی ندارد.
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان: حجت الاسلام والمسلمین یوسف پرویزپور در نشست هم اندیشی با مدیران شیلات خوزستان اظهار کرد: هرکسی در هر مسئولیتی چه مدیر جزء و چه مدیرکل باید در مسیر پیشرفت جامعه اسلامی گام بردارد.
وی افزود: امروز نیازمند مدیریت و نگرش جهادی در همه بخش ها هستیم و پیشرفت جامعه تنها به صورت موظفی کار کردن مهیا نمی شود بلکه تلاش مضاعف و جهادی را می طلبد.
این مقام مسئول تصریح کرد: هدف دشمنان ایجاد یاس و نا امیدی مردم از انقلاب اسلامی است و این خود مسئولیت مدیران را مهم تر می کند زیرا می تواند نگاه ارباب رجوع را نسبت به نظام جمهوری اسلامی تغییر دهد.
وی با بیان اینکه سال ۱۳۷۳ سه شبکه فارسی زبان علیه کشور جمهوری اسلامی فعالیت می کردند اما اخیرا آمار این شبکه های تلویزیونی به ۱۴۰ شبکه رسیده گفت: حفاظت و حراست از انقلاب به عنوان دستاورد خون هزاران شهید از وظایف همه است و باید در این مسیر با درست کارکردن، تکریم ارباب رجوع، تسریع در انجام کارها و غفلت نکردن مادی ومعنوی از کارکنان گام برداریم.
پرویز پور بیان کرد: هرچند در حوزه شیلات کشور نقشه راهی که هدایتگری روشن در این صنعت باشد وجود ندارد اما قرائت گزارش کامل و مفصل مدیرکل شیلات خوزستان در بخش های مختلف بیانگر درایت و برنامه ریزی های مستمر وی بوده است؛ خوزستان استانی مهم در فعالیت های شیلاتی است و در این بخش کارهای بسیاری را می توان انجام داد.

۱۲ دی ۱۳۹۷ ۰۹:۵۲
تعداد کلیک: ۱,۰۴۵

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500