تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

استاندار خوزستان:شاهد لجبازی اجرای طرح پرورش ماهی در قفس از سوی سازمان آب وبرق خوزستان هستیم، این کوتاهی ها قابل قبول نیست
استاندار خوزستان با اعلام نارضایتی از عملکرد سازمان آب و برق خوزستان در خصوص اجرای طرح پروش ماهی در قفس، کوتاهی در اجرای این طرح را غیر قابل قبول دانست . به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، جلسه ستاد توسعه شیلات خوزستان شب گذشته با حضور قائم ‌مقام شیلات کشور، استاندار خوزستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خوزستان در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.
استاندار خوزستان با اعلام نارضایتی از عملکرد سازمان آب و برق خوزستان در خصوص اجرای طرح پروش ماهی در قفس، کوتاهی در اجرای این طرح را غیر قابل قبول دانست .
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، جلسه ستاد توسعه شیلات خوزستان شب گذشته با حضور قائم ‌مقام شیلات کشور، استاندار خوزستان و مدیران دستگاه‌های اجرایی خوزستان در سالن جلسات استانداری خوزستان برگزار شد.
غلامرضا شریعتی  در جلسه ستاد توسعه شیلات خوزستان در خصوص عدم اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در استان اظهار کرد: چنین طرحی در استان های مجاور اجرا می شود اما در خوزستان شاهد لجبازی برای اجرای آن هستیم .
وی  با اشاره به عدم حضور مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، اظهار کرد: شمسایی با حضور پیدا نکردن در جلسه از تعهد خود فرار کرده است. در آخرین جلسه درخصوص صدور مجوز قرار شد بعد از ارسال نامه، سازمان آب و برق مجوز را صادر کند ولی انجام نداد.
وی با بیان اینکه این طرح در استان های لرستان، بوشهر و سد کارون چهار در حال اجرا است، افزود: در آخرین جلسه قرار بود که طرح پرورش ماهی در قفس به صورت پایلوت در استان انجام شود، اما باز هم این طرح به مرحله اجرا نرسید، این کوتاهی قابل قبول نیست و نباید اینگونه برخورد کرد.
۲۰ دی ۱۳۹۷ ۱۵:۴۰
تعداد کلیک: ۱,۱۵۸

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500