تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

استقبال بی نظیر مردم از بر پایی نمایشگاه و جشنواره طبخ روش های نوین آبزیان در شهرستان دزفول
به همت اداره کل شیلات خوزستان و شیلات دزفول و با همکاری شهرداری و شرکت‌های فرآوری و بسته بندی خصوصی شهرستان دزفول به مالکیت آقایان حنطوش زاده و بلیان، نمایشگاه و جشنواره طبخ آبزیان در پارک خانواده این شهرستان از تاریخ 27الی28 دیماه سال جاری برگزار شد. به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان در این جشنواره که دکتر خون میرزایی، مدیرکل شیلات استان، فرماندار و معاونین سیاسی انتظامی فرمانداری، شهردار و شورای شهر دزفول حضورداشتند، بیش از30 نمونه انواع غذاهای تهیه شده از آبزیان (پرورشی) توسط عموم مردم طبخ و به عرضه نمایش درآمد.
به همت اداره کل شیلات خوزستان و شیلات دزفول و با همکاری شهرداری و شرکت‌های فرآوری و بسته بندی خصوصی شهرستان دزفول به مالکیت آقایان حنطوش زاده و بلیان، نمایشگاه و جشنواره طبخ آبزیان در پارک خانواده این  شهرستان از تاریخ 27الی28 دیماه سال جاری برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان در این جشنواره که دکتر خون میرزایی، مدیرکل شیلات استان، فرماندار و معاونین سیاسی انتظامی فرمانداری، شهردار و شورای شهر دزفول حضورداشتند، بیش از30 نمونه انواع غذاهای تهیه شده از آبزیان (پرورشی) توسط عموم مردم طبخ و به عرضه نمایش درآمد. 
این گزارش حاکیست، کارشناسان بهداشت وتغذیه شبکه بهداشت شهرستان دزفول، داوری این جشنواره غذایی را برعهده داشتند که بر اساس شاخص هایی چون سلامت غذایی، حفظ ارزش غذایی و روش طبخ، تزئین و نوآوری، 6 نفر را به عنوان برنده انتخاب و به آنها هدایایی اهدا گردید. همچنین به سایر شرکت کنندگان نیز هدایایی از طرف شرکت فرآوری بهین اهدا گردید.
مدیر کل شیلات خوزستان در این جشنواره ضمن تبریک بمناسبت نزدیک شدن به ایام الله دهه فجر و تقدیر و تشکر از حضور فرماندار، شهردار و آقایان حنطوش زاده و بلیان، اظهارکرد: مردم نمونه‌ی شهرستان دزفول، دارای سابقه ایی درخشان در تمدن، دفاع مقدس وکارآفرینی و تولید هستند. دکتر خون میرزایی با اشاره به سرانه جهانی مصرف آبزیان و مقایسه آن  با سرانه مصرف در کشور و استان افزود: نتیجه تلاش چشمگیر تولید کنندگان ماهی در شهرستان دزفول با استفاده از الگوهای نوین، انتخاب شرکت فرآوری بهین به مدیریت آقای حنطوش زاده بعنوان تولید کننده نمونه کشوری و شرکت در پروتئین به مدیریت آقای حنطوش زاده بعنوان تولید کننده نمونه کشوری و شرکت در پروتئین به مدیریت آقای بلیان بعنوان نمونه استانی و کشوری بوده است و همین موضوع در بالا بردن سرانه مصرف آبزیان در استان موثر خواهد بود.

گفتنی است از این جشنواره  که با هدف افزایش سرانه مصرف آبزیان و بالا بردن شاخص های سلامتی در جامعه برگزار گردید، بیش از 700 خانوار بازدید بعمل آوردند.

 

تصاویر مرتبط


۲ بهمن ۱۳۹۷ ۱۰:۴۲
تعداد کلیک: ۱,۰۶۰

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500