تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، تعداد 24هزار قطعه بچه ماهی آب شور در صیدگاه‌های شهرستان آبادان رها سازی شد
مدیر کل شیلات خوزستان با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، اظهار کرد: عملیات رهاسازی بچه ماهی در صیدگاه‌های شهرستان آبادان، با حضور مسولین محلی و جمع کثیری از تشکل ها و جامعه صیادی این شهرستان، برگزار شد. نبی اله خون میرزایی هدف از این رها سازی را، حفظ و بازسازی ذخایر ابزیان دریایی و تداوم اشتغال صید و صیادی اعلام کرد.
مدیر کل شیلات خوزستان با تبریک فرا رسیدن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر، اظهار کرد: عملیات رهاسازی بچه ماهی در صیدگاه‌های شهرستان آبادان، با حضور مسولین محلی و جمع کثیری از تشکل ها و جامعه صیادی این شهرستان، برگزار شد.
نبی اله خون میرزایی هدف از این رها سازی را، حفظ و بازسازی ذخایر ابزیان دریایی و تداوم اشتغال صید و صیادی اعلام کرد.
خون میرزایی تصریح کرد : ازجمله برنامه های شیلات خوزستان، استقرار سازه ها و افزایش زیستگاه‌های مصنوعی، برگزاری دوره های آموزشی صید مسولانه و بازسازی ذخایر آبزیان دریایی، از طریق رهاسازی گونه های با ارزش و تجاری است.
وی در خصوص برگزاری دوره های آموزشی برای جامعه صیادان گفت : سرفصل این دوره های آموزشی، نقش آبزیان در تامین  امنیت غذایی جامعه، اشتغال جامعه صیادی و مضرات صیدهای مخرب و غیر مجاز است.
مدیرکل شیلات خوزستان افزود :برنامه این اداره کل در سال آینده ، ادامه عملیات رهاسازی بچه ماهی شانک و صبیتی، و پایش و ارزیابی تاثیر  رها سازی بچه ماهی بر بازسازی ذخایر آبزیان و میزان صید از دریا است.
خون میرزایی بیان کرد: بیش از 200 سازه بتنی برای زیستگاه مصنوعی  در یکی از اسکله های صیدگاه بحرکان دپو شده است و در صورت تامین اعتبار، تا 22بهمن ماه، در دریا استقرار خواهد یافت.

۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ۱۵:۰۱
تعداد کلیک: ۱,۰۸۳

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500