تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

تقدیر از مجریان چند طرح شیلاتی خوزستان، توسط رئیس سازمان شیلات ایران
کتر نبی الله خون میرزایی معاون محترم وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران به پاس قدردانی از تلاش مدیریت و کارکنان مرکز آموزش و ترویج اروندکنار ، که در سال ۱۳۹۷ موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001:2015) شدند، لوح تقدیر و هدایایی اهدا کرد.
دکتر نبی الله خون میرزایی معاون محترم وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات ایران به پاس قدردانی از تلاش مدیریت و کارکنان مرکز آموزش و ترویج اروندکنار ، که در سال ۱۳۹۷ موفق به اخذ گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت (ISO 9001:2015) شدند، لوح تقدیر و هدایایی اهدا کرد.

  بنا به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، در این مراسم که در اداره کل شیلات استان خوزستان برگزار گردید، خون میرزایی از زحمات همکارانی که در عملیاتی کردن صدور مجوز انلاین صید استان نقش مهم و موثر داشته اند تشکر کرده و به پاس قدردانی از زحمات آنها نیز لوح تقدیر و هدایایی اهدا کرد.

این گزارش حاکیست، از جامعه صیادی که در حفظ و بهسازی ذخایر آبزیان دریایی و رهاسازی بچه ماهی با شیلات خوزستان همکاری داشتند نیز توسط رئیس سازمان شیلات ایران تقدیر بعمل آمد.

گفتنی است در این مراسم آقایان دانش مهر معاونت صید و بنادر ماهیگیری، افتخاری نسب معاونت برنامه ریزی و میرزایی معاونت آبزی پروری شیلات خوزستان نیز حضور داشتند.
روابط عمومی شیلات خوزستان
۷ اسفند ۱۳۹۷ ۱۴:۳۰
تعداد کلیک: ۱,۲۴۸

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500