تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

استقبال از جشنواره طبخ آبزیان در شهرستان ایذه
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، این جشنواره با هدف ترویج فرهنگ مصرف آبزیان با همکاری فرمانداری، شهرداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه توسط اداره شیلات این شهرستان در سالن پارک شهر بازی به اجرا در آمد. در این جشنواره بیش از ۵۰۰ لوح فشرده آموزش طبخ آبزیان در بین بانوان و بازدیدکنندگان توزیع گردید.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، این جشنواره  با هدف ترویج فرهنگ مصرف آبزیان با همکاری فرمانداری، شهرداری و شبکه بهداشت و درمان شهرستان ایذه توسط اداره شیلات این شهرستان در سالن پارک شهر بازی به اجرا در آمد.

در این جشنواره بیش از ۵۰۰ لوح فشرده آموزش طبخ آبزیان در بین بانوان و بازدیدکنندگان توزیع گردید.

در جشنواره طبخ آبزیان شهرستان ایذه که بسیار مورد توجه مردم این شهرستان قرار گرفت ، بیش از ۲۰نمونه انواع غذاهای دریایی ، توسط بانوان طبخ و به نمایش گذاشته شد که توسط کارشناسان بهداشتی داوری و به ۱۵ نفر هدایایی اهدا گردید.

در ادامه این مراسم، یکی از کارشناسان بهداشت شهرستان ایذه به بیان اهمیت طبخ صحیح ابزیان و ارزش غذایی غذاهای دریایی در سلامت افراد پرداخت.

گفتنی است در ادامه این برنامه ناگت ماهی و سمبوسه ماهی که توسط بانوان در این جشنواره طبخ شده بود بین بازدیدکنندگان توزیع گردید و از زحمات ارگان هایی که در این جشنواره همکاری کردند تقدیر بعمل آورد
۱۲ اسفند ۱۳۹۷ ۱۵:۱۳
تعداد کلیک: ۹۵۲

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500