تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

انتصاب در سازمان شیلات ایران
طی حکمی از سوی نبی الله خون میرزایی رئیس سازمان شیلات ایران، *فرهاد فرهادزاده* به سمت *مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان شیلات ایران* منصوب شد. به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، فرهاد فرهادزاده سالهای زیادی در عرصه مدیریت روابط عمومی و همچنین به عنوان مشاور و رییس حوزه ...

طی حکمی از  سوی نبی الله خون میرزایی رئیس سازمان شیلات ایران، *فرهاد فرهادزاده* به سمت  *مدیر کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان شیلات ایران* منصوب شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، فرهاد فرهادزاده  سالهای زیادی در عرصه مدیریت  روابط عمومی و همچنین به عنوان مشاور و رییس حوزه مدیرکل شیلات خوزستان فعالیت داشته است.

در این حکم آمده است :

با عنایت به توان اجرایی، تخصص، تجارب ارزشمند و حسن سابقه، جنابعالی را به سمت *مدیر کل دفتر حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان شیلات ایران* منصوب می نمایم.

امیدوارم با استعانت از خداوند متعال و رعایت تقوای الهی  در قالب برنامه های مدون و بهره گیری از نیروی انسانی متعهد و تلاش گر به عنوان سرمایه های سازمان در ستاد و استان ها، در انجام وظایف محوله، در راستای اهداف و سیاست های دولت تدبیر و امید، موفق و موید باشید.

۲۱ فروردین ۱۳۹۸ ۱۳:۳۸
تعداد کلیک: ۱,۰۱۰

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500