تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

سالنامه آماری سازمان شیلات ایران از سال های 1386-1379 منتشر شد
سالنامه آماری سازمان شیلات ایران با ارائه تعاریف و مفاهیم واژه های شیلاتی در سه فصل تولید و مصرف آبزیان،امکانات تولید و سرمایه گذاری،صادرات ،صنایع شیلاتی و قیمت آن در 56 صفحه منتشر شد. در فصل اول این سالنامه به میزان صید آبزیان، تولید میگوی پرورشی در آب های شور و شیرین ، تولید ماهیان گرمابی و سردآبی ، برداشت آبزیان از منابع آبی کشور به تفکیک استان ها و میزان مصرف سرانه انواع آبزیان اشاره شده است.
سالنامه آماری سازمان شیلات ایران با ارائه تعاریف و مفاهیم واژه های شیلاتی در سه فصل تولید و مصرف آبزیان،امکانات تولید و سرمایه گذاری،صادرات ،صنایع شیلاتی و قیمت آن در 56 صفحه منتشر شد. 
در فصل اول این سالنامه به میزان صید آبزیان، تولید میگوی پرورشی در آب های شور و شیرین ، تولید ماهیان گرمابی و سردآبی ، برداشت آبزیان از منابع آبی کشور به تفکیک استان ها و میزان مصرف سرانه انواع آبزیان اشاره شده است. 


در فصل دوم سالنامه آماری اطلاعاتی در خصوص تعداد مزارع پرورش ماهی و میگو ، شاغلین و شناورهای ناوگان ماهیگیری و تعداد تعاونی های ماهیگیری در آب های شمالی و جنوبی کشور ارائه شده است. 
در آخرین فصل آن نیز میزان سرمایه گذاری های انجام شده در بخش شیلات ، ارزش و میزان صادرات محصولات شیلاتی، تعداد و ظرفیت واحدهای صنایع شیلاتی و میانگین قیمت عمده فروشی و خرده فروشی ماهیان شمال و جنوب بر اساس جداول آماری تفکیک شده است. 
گفتنی است این سالنامه توسط دفتر برنامه ریزی گروه آمار و مطالعات توسعه شیلاتی سازمان شیلات ایران منتشر شده است.

سالنامهسالنامه

۵ دی ۱۳۸۷ ۱۵:۲۷
تعداد کلیک: ۳,۱۵۳

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500