تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

واگذاری مزرعه های بزرگترین مجتمع پرورش ماهیان خاویاری خوزستان و کشور به سرمایه گذاران
واگذاری مزرعه های بزرگترین مجتمع پرورش ماهیان خاویاری خوزستان و کشور به سرمایه گذاران امروز جمعه ۸ شهریورماه، همزمان با هفته دولت، مرزعه های پرورش ماهی اولین و بزرگترین مجتمع پرورش ماهیان خاویاری در دزفول به سرمایه گذاران واگذار شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان: با حضور استاندار خوزستان، فرماندار دزفول، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه این شهرستان، کرمی راد مدیرکل دفتر بازسازی و ذخایر شیلات ایران، سرپرست شیلات خوزستان، معاون آبزی پروری و رییس شیلات دزفول و لشکری معاون سازمان آب و برق خوزستان مزرعه های اولین مجتمع پرورش ماهیان خاویاری در دزفول همزمان با هفته دولت به سرمایه گذاران واگذار شد.
سرپرست شیلات خوزستان گفت: این مجتمع حدود۵۰ هکتار مساحت دارد که پیش بینی می‌شود پس از بهره برداری کامل، ظرفیت تولید ۲۲۰ تن گوشت ماهی خاویاری و ۲۰ تن تولید خاویار را داشته باشد.
افتخاری نسب تصریح کرد: در مجتمع پرورش ماهیان خاویاری دزفول، ۴۴ مزرعه و ۴ واحد صنایع وابسته به متقاضیان و سرمایه گذاران واگذار شد.
ایشان اظهار داشت: افتتاح و آغاز به کار این مجتمع سبب اشتغالزایی برای ۳۰۰ نفر به طور مستقیم و ۳۰۰ نفر به طور غیرمستقیم خواهد شد.
این مقام مسئول، اعتبار موردنیاز برای تکمیل و افتتاح هر مزرعه در مجتمع پرورش ماهیان خاویاری را ۲۰ میلیارد ریال عنوان و اظهار کرد: اعتبار مذکور از بخش خصوصی تامین گردید.
وی افزود، با توجه به درآمدزایی این مجتمع، هزینه صرف شده از سوی بخش خصوصی پس از گذشت ۳ الی ۴ سال از بهره برداری کامل برگشت داده می شود.
همچنین در این مراسم، مزرعه های پرورش ماهیان خاویار به تعدادی از سرمایه گذاران بخش خصوصی واگذار شد.
افزایش تولید خاویار در شیلات خوزستان.

۸ شهریور ۱۳۹۸ ۲۲:۴۳
تعداد کلیک: ۸۳۸

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500