تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

پیام تسلیت سرپرست اداره کل شیلات خوزستان به مناسبت شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی
سرپرست اداره کل شیلات خوزستان ،شهادت سردار دلاور و سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه پاسداران را به محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله ) و تمام ملت ایران تسلیت گفت .
سرپرست اداره کل شیلات خوزستان ،شهادت سردار دلاور  و سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی، فرمانده سپاه پاسداران  را به محضر مبارک مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله ) و تمام ملت ایران تسلیت گفت .

متن پیام به شرح ذیل است

 خبر شهادت سپهبد شجاع، سردار دلاور و رشید اسلام، حاج قاسم سلیمانی بر همه آحاد ملت بزرگ و سرافراز ایران اسلامی سخت ناگوار آمده و قلوب ایشان را جریحه دار کرد.

 دولت خبیث آمریکا با این اقدام ننگین و ناجوانمردانه، بار دیگر چهره شیطانی خود را به جهانیان نشان داد و کارنامه جنایت خود را تیره تر نمود.

 قطعا این اقدام ددمنشانه و هولناک رژیم زیاده خواه آمریکا بی پاسخ نمی ماند و راه پر افتخار ایثار و مقاومت، از خیل عشاق شهادت و سربازان اسلام خالی نخواهد ماند.

 اینجانب به نیابت از کارکنان‌ شیلات، شهادت این سردار اسلام را به پیشگاه امام عصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و همه آحاد ملت شریف ایران تسلیت عرض می کنم و از درگاه الهی برای این شهید بزرگوار رحمت لایتناهی و برای خانواده محترم ایشان صبر جزیل را خواستارم.

 

روابط عمومی شیلات خوزستان 

۱۳ دی ۱۳۹۸ ۱۶:۰۲
تعداد کلیک: ۶۴۵

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500