تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

پیام تبریک سرپرست شیلات خوزستان به مناسبت آغاز دهه مبارک فجر
فتح الله ابوعلی سرپرست شیلات خوزستان به مناسبت ۱۲بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام خمینی(ره) به ایران و آغاز دهه مبارک فجر پیام تبریک و تهنیت صادر کردند.

فتح الله ابوعلی سرپرست شیلات خوزستان به مناسبت ۱۲بهمن سالروز ورود تاریخی حضرت امام  خمینی(ره) به ایران و آغاز دهه مبارک فجر پیام تبریک و تهنیت  صادر کردند.

متن پیام به شرح ذیل است:

"بسم الله الرحمن الرحیم

ایام الله دهه فجر، تجلی حماسه ماندگار و الهام بخشی است که صفحهای زرین در تاریخ حیات ملت ایران گشود و نسیم روح بخش بهار انقلاب، مشام وفاداران راستین آزادی و عدالت را معطر نمود.

 

انقلاب اسلامی ایران که با مشت‌های گره کرده و گام‌های استوار به ثمر رسید 'انفجار نوری بود' که تلألو آن امروز مرزهای جغرافیایی را درنوردیده و در سرزمین‌های اسلامی موجب بیداری اسلامی و تقویت مقاومت در برابر آمریکا و  رژیم صهیونیستی شده است.

اینجانب ضمن گرامیداشت دهه مبارک فجر و یاد و خاطره امام راحل و شهدای گرانقدر انقلاب این ایام فرخنده را به مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، مردم شریف و ولایی، کارکنان شیلات، جامعه صیادی، اتحادیه‌ها، تعاونی های استان خوزستان  و همه خدمتگزاران تبریک و شادباش عرض نموده و آرزوی  عزت، سربلندی و موفقیت روز افزون نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را از خداوند سبحان مسئلت دارم"

فتح الله ابوعلی

سرپرست شیلات خوزستان

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA
۱۲ بهمن ۱۳۹۸ ۱۶:۵۱
تعداد کلیک: ۶۳۶

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500