تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

فرماندار ماهشهر: از طرح های اشتغالزای شیلات حمایت می کنیم

 فرماندار ماهشهر گفت: اسکله صیادی بندر امام از وضعیت نامطلوبی برخوردار بود اما کمتر از ۶ ماه به همت رییس سازمان شیلات کشور وضعیت خوبی پیدا کرد که امروز شاهد افتتاح آن هستیم.

 به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، محسن بیرانوند امروز، ۱۶ بهمن ماه در مراسم افتتاح اسکله صیادی بندر امام خمینی (ع) اظهار کرد: با همت دکتر خون میرزایی معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان شیلات کشور و حمایت های شورای راهبردی استان، وضعیت این اسکله متعادل شد.

  وی بیان کرد: اسکله صیادی بندر امام از وضعیت نامطلوبی برخوردار بود اما کمتر از ۶ ماه به همت رییس سازمان شیلات کشور وضعیت خوبی پیدا کرد که امروز شاهد افتتاح آن هستیم. انشاالله برای تکمیل اسکله حمایت می کنیم تا به هدف مورد نظر که رفع مشکلات جامعه صیادی است، برسیم.

 

فرماندار ماهشهر تصریح کرد: در جلسات آتی، شیلات طرحی را در زمینه اشتغالزایی ارائه دهد تا آن را در دستور کار قرار دهیم و اعتبار لازم را مصوب کنیم.

 

وی خاطرنشان کرد: معیشت مردم شهرستان بندر ماهشهر قبل از ایجاد صنعت، در حوزه صیادی بود اما نمی توانیم بگوییم این صنعت برای ما خیر و برکت نداشته است.

 

این مقام مسئول عنوان کرد: در کنار ایجاد صنعت، قطعاً یک سری مشکلات هم برای شهرستان بوجود آمده است ولی در مجموع این آمادگی را برای حمایت از شیلات جهت تصویب طرح های اشتغالزا داریم.

 

عادل دریس، مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان هم در این مراسم اظهار کرد: قبلا زیرساخت های لازم در حوزه صید ضعیف بود اما طی سال های اخیر توجه ویژه ای به این حوزه شده است.

 

این مقام مسئول بیان کرد: اسکله ها در سال های اخیر در تقویت ذخایر آبزیان نقش مهمی داشته اند و این خود در معیشت جامعه صیادی موثر است.

 

وی افزود: تلاش مجموعه شهرستان این است که  مشاغل سنتی و با برکت، احیا و حرفه های جدید ایجاد شود.

۱۶ بهمن ۱۳۹۸ ۲۳:۵۶
تعداد کلیک: ۸۲۶

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500