تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

تجلیل از بانوان شاغل شیلات خوزستان در خجسته میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) وروز زن
به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (س) و روز مادر، آیین تجلیل از مقام شامخ زن برای بانوان شاغل اداره کل شیلات خوزستان در سالن اجتماعات این اداره برگزار شد.

در این مراسم که با حضور غلامرضا افتخاری نسب معاونت برنامه ریزی شیلات خوزستان و بانوان شاغل این اداره برگزار شد ، حاج آقا آفرین  مسئول حوزه  نمایندگی ولی فقیه در شیلات خوزستان به  بیان ابعاد مختلف شخصیت بزرگ بانوی اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت .

 به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، حاج اقا افرین،  با اشاره به روایتی از پیامبر اکرم (ص)  پیرامون مقام والای حضرت فاطمه زهرا(س) گفت:  کرامت و شرافت و عزت بی بی فاطمه زهرا (س) بالاتر از همه جمال هاست .

 وی افزود : بانوان باید در همه امور بویژه تربیت فرزند  از حضرت فاطمه زهرا (س) الگوپذیری داشته و رهرو راه حضرت فاطمه زهرا (س) باشند‌. جایگاه زنان در جامعه به عنوان یکی از نقش های برجسته ای است که نصیب انسان می گردد و سلامت روح و روان خانواده در دست زنان به خصوص مادران است.

 سرپرست اداره کل شیلات خوزستان نیز در این مراسم ،ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)  گفت : نقش زنان در اجتماع نسبت به ادوار گذشته افزایش یافته است ‌.

 فتح اله ابوعلی اظهار کرد : بانوان توانمند و با تجربه  این شایستگی را دارند که  در سطوح مدیریتی بیشتر از ظرفیت آنان استفاده شود‌.

 وی با بیان اینکه  زنان در دوران جنگ تحمیلی عراق علیه ایران  نقش مهمی در کشور ایفا می‌کردند افزود : امیدوارم بتوانیم از ظرفیت و تخصص بانوان شاغل این اداره هم به نحو خوبی استفاده کنیم .

 گفتنی است در پایان این برنامه با اهدای لوح تقدیر و هدایا ، از بانوان شاغل اداره کل شیلات خوزستان تجلیل بعمل آمد‌.

۲۶ بهمن ۱۳۹۸ ۱۹:۲۰
تعداد کلیک: ۸۹۶

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500