تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

بازدید معاون توسعه آبزی پروری سازمان شیلات ایران از طرح های در حال اجرای پرورش متراکم ماهی شهرستانهای دزفول،شوشتر،باوی و اهواز
معاونت آبزی پروری توسعه سازمان شیلات ایران به همراه تعدادی از مدیران و کارشناسان آبزی پروری شیلات خوزستان ، از تعدادی طرح های در حال اجرا و توسعه پرورش متراکم‌ ماهی مطابق روش ها و سامانه های نوین در چند شهرستان استان بازدید کردند.
معاونت آبزی پروری توسعه سازمان شیلات ایران به همراه تعدادی از مدیران و کارشناسان  آبزی پروری شیلات خوزستان ، از تعدادی  طرح های در حال  اجرا و توسعه  پرورش متراکم‌ ماهی مطابق روش ها و سامانه های نوین در چند  شهرستان استان بازدید کردند.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان ، دکتر حسینعلی عبدالحی در این بازدید ضمن گفتگو با مجریان طرح و مدیران استانی ، ضمن استقبال از انجام این گونه روش های نوین آبزی پروری بر لزوم ترویج صحیح این فعالیت ها به جهت کاهش مصرف آب و بهره وری تولید  تاکید کرد.

 وی  افزود: از جمله مزایای این روش های نوین علاوه بر کاهش مصرف آب  و زمین ، کیفیت بخشی بیشتر به آب و تولید محصولات با کیفیت بهتر و رعایت نظارت های بهداشتی بیشتر برای تولید کنندگان‌و مصرف کنندگان است که در نهایت باعث آبزی مصرفی بیشتر در بین‌ آحاد مردم‌ خواهد شد .

گفتنی است در گام اول تولید تک گونه ای ۲/۵ تا ۳ تن ماهی در هر مخزن یکصد متری به انجام رسیده که  با پیشرفت و بهبود ،این رقم به  ۲ تا ۳ برابر خواهد رسید .
۴ اسفند ۱۳۹۸ ۲۲:۴۳
تعداد کلیک: ۸۶۲

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500