تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

باز‌گشایی مجدد اسکله صیادی هندیجان
سرپرست اداره کل شیلات خوزستان، از بازگشایی مجدد اسکله صیادی هندیجان با هماهنگی با استاندار خوزستان و همکاری فرماندار شهرستان هندیجان خبر داد.

سرپرست اداره کل شیلات خوزستان، از بازگشایی مجدد اسکله صیادی هندیجان با هماهنگی با استاندار خوزستان و همکاری فرماندار شهرستان هندیجان خبر داد.

 به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان  ، فتح اله ابوعلی بیان کرد : با پی گیری هایی که با استانداری خوزستان و فرمانداری شهرستان داشتیم  مجوز صید  نیز  برای  قایق های صیادی این شهرستان صادر شده است . 

 ابوعلی اظهار کرد : این تصمیم بر اساس مصوبات شورای تامین و ستاد مبارزه با کرونا ویروس اتخاذ شده است .

ابوعلی ،  از همکاری دکتر غلامرضا  شریعتی  استاندار محترم خوزستان و علی بویری فرماندار هندیجان  برای بازگشایی اسکله صیادی خوزستان و آغاز فعالیت صیادان هندیجان تشکر وقدردانی کرد.

این مقام مسئول خاطر نشان کرد: صیادان از این پس می توانند با رعایت پروتکل های بهداشتی جهت صید به دریا بروند.

وی ، همکاری صیادان با نیروی انتظامی و حافظان سلامت را  بسیار مهم برشمرد و تاکید کرد : صیادان برای پبشگیری از شیوع ویروس کرونا توصیه های وزارت بهداشت را جدی بگیرند؛ در غیر این صورت از فعالیت آنها جلوگیری می شود‌.

گفتنی است بندر صیادی بحرکان در مجاورت خلیج فارس از توابع شهرستان هندیجان در ۱۳ کیلومتری این شهر واقع شده است. این بندر در حال حاضر با داشتن ۲۵۴ شناور یکی از مهمترین بنادر صیادی استان خوزستان به شمار می ‌آید.

بندر سجافی هندیجان نیز یکی دیگر از بنادر مهم تجاری و صیادی خوزستان است که در ۳۰ کیلومتری شهر هندیجان در کرانه شمال خلیج فارس واقع شده است.

۱۹ فروردین ۱۳۹۹ ۲۳:۴۰
تعداد کلیک: ۵۹۲

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500