تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

برگزاری کارگروه توسعه آبزی ‌پرری در شهرستان بهبهان*
با حضور مدیر کل شیلات خوزستان، فرماندار بهبهان، رئوسای جهاد کشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی، امور آب و شیلات بهبهان و دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء کارگروه توسعه آبزی پروری این شهرستان برگزار شد.
با حضور مدیر کل شیلات خوزستان ، فرماندار بهبهان، رئوسای جهاد کشاورزی، محیط زیست، منابع طبیعی، امور آب و شیلات بهبهان و دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء  کارگروه توسعه آبزی پروری این شهرستان برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، این کارگروه در راستای مصوبات سفر استاندار خوزستان به بهبهان بود که امروز به همت شیلات خوزستان اجرایی شد‌.
از جمله مصوبات این کارگروه، طرح برنامه ریزی جهت اجرایی شدن سایت پرورش متراکم آبزیان است‌.
همچنین سایرطرحهای آبزی پروری ازجمله کشت تلفیقی ماهی متراکم بامحصولات زراعی و باغی در اراضی دارای کشتهای دائمی و استفاده از استخرهای دومنظوره برای افزایش تولیدات شیلاتی و بهره وری بیشتر از منابع آب و خاک مورد تاکید قرار گرفت.
گفتنی است در صورت اجرایی شدن برنامه های فوق علاوه برافزایش تولید آبزیان در سال جهش تولید، اشتغال زایی خوبی نیز درپی خواهدداشت.
فرماندار بهبهان دراین جلسه برلزوم اجرای طرحهای فوق و همکاری ادارات ذی ربط درتسهیل و تامین امکانات مورد نیاز برای تحقق آن تاکید و اعلام نمود که این کارگروه بطورمستمر موضوعات توسعه شیلات را پیگیری و راهگشایی خواهد کرد.
۷ تیر ۱۳۹۹ ۲۳:۰۶
تعداد کلیک: ۸۱۱

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500