تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

بازدید مدیرکل شیلات خوزستان از ظرفیت های شیلات در استان بوشهر
مدیرکل شیلات استان خوزستان در سفری به بوشهر ضمن بازدید از طرح های پرورش میگو و پژوهشکده میگوی کشور، در نشست با مدیرکل و کارشناسان آبزی پروری شیلات بوشهر از تجارب آنان در زمینه تولید آبزیان پرورشی به هم اندیشی و تبادل اطلاعات پرداختند.

مدیرکل شیلات استان خوزستان در سفری به بوشهر ضمن بازدید از طرح های پرورش میگو و پژوهشکده میگوی کشور، در نشست با مدیرکل و کارشناسان آبزی پروری شیلات بوشهر از تجارب آنان در زمینه تولید آبزیان پرورشی آگاه شد .

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، فتح اله ابوعلی در پایان دیدار دو روزه خود از فعالیت های شیلات در استان بوشهر گفت: گرچه شیلات خوزستان با تولید ۸۰ هزارتن آبزیان پرورشی و 48 هزارتن صید از دریا و نیز تنوع تولید گونه های آبزی اعم از ماهیان گرمابی، خاویاری و تا حدودی سردآبی جایگاه ویژه ای در بین استان های ساحلی کشور دارد اما در زمینه تولید میگوی پرورشی به توفیق چندانی دست نیافته و برآن است تا با اصلاح وضعیت گذشته و توسعه این فعالیت، در افزایش تولید آبزیان در استان خوزستان تسریع به عمل آورد.

ابوعلی از اقدامات شیلات بوشهر در توسعه زنجیره تولید میگوی پرورشی تجلیل کرد و اظهار داشت: بهره گیری از تجربیات این استان در دستیابی به ۲۳ هزارتن تولید میگوی پرورشی و سهم ۵۰ درصدی از تولید میگو در کشور می تواند الگوی مناسبی برای گسترش این صنعت در استان خوزستان باشد.

۲۲ مرداد ۱۳۹۹ ۲۰:۱۲
تعداد کلیک: ۷۶۱

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500