تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

پنجمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته (ifex2020)
پنجمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته (ifex2020) از تاریخ 30 مهر ماه لغایت 3 آبان ماه سال 1399 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران در فضای تحت پوشش 8000 مترمربع برگزار می شود.
به نقل از گزارش روابط عمومی سازمان شیلات ایران، پنجمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته (ifex2020)  با رعایت پروتکل های بهداشتی و اخذ مجوز های لازم از ستاد ملی مقابله با شیوع ویروس کرونا برگزار خواهد شد. این رویداد به لحاظ توسعه صادرات و تحقق اهداف سالِ جهش تولید، بسیار حائز اهمیت است و انتظار می رود دستاوردها و تلاش های صورت گرفته توسط متخصصان و فعالین عرصه شیلات را به نمایش بگذارد. 
براساس این گزارش، در شرایط فعلی که کشور ما به شدت نیازمند تولید هدفمند و توسعه اقتصادی صادرات محور است برپایی چنین نمایشگاه های تخصصی، در واقع گامی مهم در راستای محقق کردن جهش تولید است. 
علاقمندان به حضور موثر در این نمایشگاه می توانند با مراجعه به وب سایت نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری
، غذاهای دریایی و صنایع وابسته به نشانی www.ifex.ir اقدام به ثبت نام نمایند.
بازدید از " پنجمین نمایشگاه بین المللی شیلات، آبزیان، ماهیگیری، غذاهای دریایی و صنایع وابسته (ifex2020) " در تاریخ 30 مهر لغایت 3 آبان ماه سال جاری از ساعت 9 لغایت 17 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران امکان پذیر می باشد.   

۱ مهر ۱۳۹۹ ۱۷:۱۲
تعداد کلیک: ۵۲۹

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500