تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

بررسی ظرفیت ها و چالش های آبزی پروری و صید و صیادی آبادان با حضور‌ نمایندگان مردم آبادان در مجلس
جلیل مختار و سید مجتبی محفوظی، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل شیلات خوزستان با مدیرکل شیلات خوزستان، دیدار و گفتگو کردند.

جلیل مختار و سید مجتبی محفوظی، نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با حضور در اداره کل شیلات خوزستان با مدیرکل شیلات خوزستان، دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، فتح اله ابوعلی در این جلسه، موانع مربوط به احیا مجتمع پرورش میگو آبادان، رونق صید و صیادی، لایروبی اسکله های صیادی، حقابه آبزی پروری و راههای توسعه آبزی پروری  را از جمله چالش های  پیش روی صنعت شیلات استان و شهرستان آبادان برشمرد.
وی در این جلسه که به منظور بررسی‌ چالش های پیش روی صنعت آبزی پروری خوزستان برگزار گردید، اظهار کرد: زیر ساخت های مناسبی به لحاظ وجود آب های شیرین و مجاورت با سواحل در صنعت آبزی پروری خوزستان وجود دارد که می تواند پرورش آبزیان را به دو برابر تولید فعلی افزایش دهد.
مدیر کل شیلات خوزستان، ضمن تقدیر از حضور ارزشمند نمایندگان مردم آبادان  در مجلس شورای اسلامی و نگاه مثبت آنها به عملکرد اداره کل شیلات استان گفت: برنامه هایی برای توسعه تولیدات شیلات خوزستان در آینده داریم‌ ولی با محدودیت منابع و اعتبارات مواجه هستیم و نقش نمایندگان مجلس در رفع این مشکلات مهم است.
ابوعلی گفت: با وجود محدودیت منابع و اعتبارات، همه تلاش ما این است که با برنامه ریزی منسجم، گامی مثبت در راستای حل موانع صنعت شیلات آبادان برداریم.
وی در پایان خواستار حمایت و همراهی نمایندگان مردم آبادان در مجلس برای رفع چالش های پیش روی صنعت شیلات شد‌‌.
در پایان این جلسه، مدیر کل شیلات خوزستان به اتفاق نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با  دکتر حاجتی رییس سازمان برنامه ریزی استان دیدار کردند و  پیرامون تامین اعتبارات مورد نیاز پروژه های شیلات آبادان هماهنگی های لازم را به انجام رساندند.

۲۰ آبان ۱۳۹۹ ۱۱:۱۵
تعداد کلیک: ۵۱۸

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500