تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

مدیرکل شیلات خوزستان: نگاه ارگان ها به صنعت شیلات باید ملی باشد
مدیرکل شیلات خوزستان گفت: شیلات خوزستان قطب آبزی‌پروری کشور محسوب می‌شود به همین دلیل انتظار می‌رود نگاه سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف به این صنعت کلان و ملی باشد.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، فتح اله ابوعلی در نشست تخصصی با فرهاد ایزدجو مدیرعامل سازمان آب و برق خوزستان، با اشاره به همکاری‌های قبلی سازمان آب و برق خوزستان در امر توسعه شیلات، خواستار تسریع در روند توزیع آب در مجتمع‌های پرورش متراکم ماهیان استان شد.
ابوعلی، در این نشست که با هدف رفع "چالش‌ها و محدودیت‌های آبی" در حوزه آبزی‌پروری شیلات استان، برگزار شد عنوان کرد: شیلات خوزستان قطب آبزی‌پروری کشور محسوب می‌شود، لذا انتظار می‌رود نگاه سازمان‌ها و ارگان‌های مختلف به این صنعت کلان و ملی باشد.
این مقام مسئول، پروژه‌های پرورش متراکم ماهیان خاویاری، گرمابی و سردابی در شهرستان‌های بهبهان، دزفول، گتوند، شوشتر، اندیمشک، آبادان و همچنین پرورش ماهی در قفس در دریاچه سد مارون و جره را از‌جمله پروژه‌های در دست پیگیری و اجرای شیلات خوزستان خواند که نیازمند همکاری سازمان آب و برق خوزستان هستند.
گفتنی است، در این جلسه معاونین و کارشناسان هر دو اداره کل حضور داشتند، و به تبادل‌نظر و ارائه راهکارها جهت تأمین آب و صدور مجوز برای پروژه‌های شیلاتی استان پرداخته شد و تصمیمات مهم و راهگشایی اتخاذ گردید.

۱۹ آذر ۱۳۹۹ ۰۸:۴۹
تعداد کلیک: ۵۰۹

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500