تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

انعقاد تفاهم نامه همکاری اداره کل شیلات با اداره کل فنی و حرفه ای خوزستان
مدیر کل شیلات خوزستان از انعقاد تفاهم نامه 3 جانبه بین معاونت اشتغال و کارآفرینی وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی، سازمان شیلات ایران و استانداری خوزستان در آینده نزدیک خبر داد .

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، فتح اله ابوعلی، انعقاد این تفاهم نامه علمی آموزشی را گامی مهم در جهت ارتقای مهارت آموزی در تکمیل زنجیره تولید صنعت شیلات  خواند.

ابوعلی گفت: در بحث تولید مشکلات کمتری داریم اما در مراحل  قبل و بعد از تولید مشکلات و ضعف های بزرگی وجود دارد که در صدد رفع آنها هستیم.

این مقام مسئول با اشاره به ضرورت مهارت آموزی کارشناسان و کارگران، تصریح کرد: برای تحقق کامل اهداف تولید در صنعت شیلات به افراد کار آزموده نیاز داریم تا موضوعات بازار، فرآوری آبزیان، فروش محصولات شیلاتی را به درستی روشن کنیم.

ابوعلی، مقوله آموزش را یک موضوع مهم و زیربنایی در بحث توسعه برشمرد و افزود: رکن اصلی هر برنامه توسعه ای، آموزش های هدفمند و کاربردی است و به ویژه در کارهای تخصصی و حرفه ای نمود بیشتری پیدا می کند.

وی بیان کرد: امروزه دانشگاه ها به اندازه کافی توسعه پیدا کرده اند اما خلاء اصلی آموزش ما در جامعه، بحث مهارت آموزی است.

مدیرکل شیلات خوزستان، با بیان اینکه وسعت و تنوع  فعالیت های شیلاتی در حال گسترش است خاطر نشان کرد: پرورش ماهیان دریایی، گرمابی، سردابی، خاویاری، میگو، پرورش متراکم، در بخش صید و صیادی و همچنین استفاده از زهاب های کشاورزی به عنوان منبع اصلی تامین کننده آب همه نیازمند آموزش های  تخصصی هستند .

ابوعلی ابراز امیداورای کرد: این همکاری مقدمه ای برای تفاهم نامه 3 جانبه باشد و با ضریب اطمینان بیشتری پیش برود.

 

۱ دی ۱۳۹۹ ۱۵:۳۵
تعداد کلیک: ۵۵۹

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500