تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

پیام مدیرکل شیلات خوزستان به مناسبت 22 بهمن
فتح اله ابوعلی، مدیرکل شیلات خوزستان، طی پیامی سالروز پیروزی بزرگ انقلاب اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان متن پیام به شرح ذیل است :

باسمه تعالی

«والفجرِ و لَیالٍ عَشْر»

سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، روزی ماندگار و فراموش ناشدنی در تاریخ ملت بزرگ ماست.

انقلابی که رساترین فریاد تاریخ، یعنی امام امت، آن را رهبری کرد و به فرجام رساند و برای حفظ آن، با تمام وجود تلاش کرد. انقلابی که مبتنی بر بینش عمیق توحیدی و الهام گرفته از انقلاب سرخ عاشورای حسینی بود که در آن عده ای قلیل با اعتقادی وسیع و راسخ، نیروهای کفر و باطل را شکست دادند و چشم قدرتمندان را خیره ساختند.

با پای گذاردن در دایره معنویت و ایثار و شهادت بود که فرزانگان خاک، از این سرزمین پاک، به سوی افلاک پر گشودند و تا نهایت تاریخ جاودانه شدند. یاد تمامی شهیدان انقلاب اسلامی همیشه سبز باد.

ملت همیشه در صحنه ی ایران اسلامی و به ویژه جامعه بزرگ شیلات پس از گذشت بیش از چهار دهه از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی با عشق، تعهد و دلبستگی هرچه بیشتر به مقام معظم رهبری و آرمان های راستین انقلاب با بیداری و هوشیاری کامل در برابر دشمنان از دستاوردهای بزرگ انقلاب، استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی دفاع می کنند و پایبندی خود را به آرمان های راستین انقلاب اعلام می نمایند.

اینجانب، 22 بهمن سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، مردم شریف ایران، امت ولایت مدار خوزستان، کارکنان، جامعه آبزی پروری و صیادی، اتحادیه ها و تعاونی های شیلات خوزستان تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

۲۱ بهمن ۱۳۹۹ ۲۲:۰۰
تعداد کلیک: ۴۹۶

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500