تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

حضور اداره کل شیلات خوزستان در نمایشگاه دهه مبارک فجر
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان همزمان با سی وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبار فجر اداره کل شیلات خوزستان با حضور فعال در نمایشگاه دهه فجر انقلاب اسلامی ، دستاوردهای این اداره کل را در معرض دید عموم قرار داد . در این نمایشکاه ، عملکرد و دستاوردها و نوآوری های صنعت شیلات در استان خوزستان در حوزه های تکثیر و پرورش آبزیان – صید و صیادی – موفقیت های کارشناسان تحقیقات و شیلات درتکثیر و پرورش گونه های جدید ماهیان دریایی و کپور ماهیان هندی و همچنین پرورش موفق ماهیان خاویاری به نمایش گذاشته شد
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان همزمان با سی وچهارمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و ایام الله دهه مبار فجر اداره کل شیلات خوزستان با حضور فعال در نمایشگاه دهه فجر انقلاب اسلامی ، دستاوردهای این اداره کل را در معرض دید عموم قرار داد .
در این نمایشکاه ، عملکرد و دستاوردها و نوآوری های صنعت شیلات در استان خوزستان در حوزه های تکثیر و پرورش آبزیان – صید و صیادی – موفقیت های کارشناسان تحقیقات و شیلات درتکثیر و پرورش گونه های جدید ماهیان دریایی و کپور ماهیان هندی و همچنین پرورش موفق ماهیان خاویاری به نمایش گذاشته شد . 


همزمان با برگزاری این نمایشگاه بسته های فرهنگی ترویج مصرف آبزیان ، شامل : کتاب – سی دی – بروشور و پازل کودکان به بازدیدکنندگان اهدا گردید .
از برنامه های جانبی غرفه اداره کل شیلات خورستان ، برگزاری دو مسابقه بصورت پیامکی و حضوری با جوایز نفیس بود که مورد استقبال کم نظیر بازدیدکنندگان قرار گرفت .
این نمایشگاه از 16 تا 21 بهمن ماه 91 در محل دائمی نمایشگاههای بین المللی اهواز برگزار شد . 
۲۱ بهمن ۱۳۹۱ ۱۸:۴۵
تعداد کلیک: ۲,۰۳۷

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500