تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

تفاهم نامه شیلات و اداره کل زندان های خوزستان منعقد شد
طی مراسمی، تفاهم نامه مشارکت و همکاری بین اداره کل شیلات خوزستان و اداره کل زندان های استان منعقد شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، پژمان پروین، مدیرکل زندان های استان خوزستان، با حضور در این اداره کل، طی دیدار و گفتگو با فتح اله ابوعلی، تفاهمنامه همکاری امضا نمودند.

مدیرکل شیلات خوزستان در حاشیه این نشست گفت: این دیدار با هدف توسعه تعاملات بین ادارات و استفاده از ظرفیت های بین بخشی و ایجاد فرصت های اشتغال مولد برگزار شد.

ابوعلی، با بیان اینکه ایجاد اشتغال در زندان ها مستلزم همکاری و حمایت کلیه نهاد ها و سازمان هاست تصریح کرد: با اشتغال‌زایی می‌توان زمینه اصلاح و تربیت زندانیان را فراهم آورد.

وی، افزود: استان خوزستان دارای ظرفیت ها و پتانسیل های بی شماری است و عدم استفاده صحیح از این ظرفیت ها به تهدید تبدیل شده است.

مدیر کل شیلات خوزستان، از انعقاد تفاهم نامه مشارکت و همکاری بین اداره کل شیلات  خوزستان و اداره کل زندان های خوزستان خبر داد و یادآور شد: در راستای فراهم سازی بسترهای مناسب برای رونق تولید در حوزه آبزی پروری و استفاده از ظرفیت‌های آموزشی و ترویجی با ایجاد زمینه های اشتغال، حمایت و توانمندسازی شغلی زندانیان واجد شرایط و خانواده های آنان از طریق ایجاد مهارت در زمینه شیلات، این تفاهم نامه به امضا رسیده است.

ابوعلی، محورهای مهم این تفاهم نامه را استفاده بهینه و کارآمد از ظرفیت های مشترک این دو دستگاه اجرایی، همچنین اجرای دوره ها و کارگاه های آموزشی در زمینه های مختلف آبزی پروری با رویکرد کارآفرینی و تولید با صدور گواهینامه مهارتی، بهره مندی مددجویان از تسهیلات خوداشتغالی در زمینه شیلات مطرح کرد.

گفتنی است، در این مراسم، گندمی، رئیس گروه آموزش و ترویج شیلات خوزستان، آقایان ایگدر و مکوندی از مدیران اداره کل زندان های استان خوزستان نیز حضور داشتند و طرفین در این دیدار بر افزایش سطح همکاری دو جانبه در قالب تفاهم نامه منعقده در راستای اشتغالزایی و کاهش آسیب های اجتماعی تاکید کردند.

تصاویر مرتبط

۷ مرداد ۱۴۰۰ ۱۱:۰۰
تعداد کلیک: ۴۶۱

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500