تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

مدیر کل شیلات خوزستان : خبرنگاران وجدان بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند
مدیر کل شیلات خوزستان، با صدور پیامی فرارسیدن 17 مرداد، روز خبرنگار را به تلاشگران و فعالان عرصه رسانه تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، متن پیام فتح اله ابوعلی، بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«ن وَ القَلَم وَ مَا یَسطرون» هفدهم مردادماه سالروز راویانی است که نوشته هایشان طلوع حقیقت است؛ روزی از جنس حرمت و عشق به قلم.

خبرنگاران وجدان  بیدار جهان و تصویرگر زمان خویش هستند زیرا همواره در عمق جامعه زندگی می‌کنند و سلامت فرهنگی و فکری هر جامعه‌ای مرهون تلاش‌های شبانه روزی آن هاست.

دقت، صراحت و صداقت از شاخصه های ناقلان اخبار است، آنان که نقش شان در جامعه حیاتی است، به مثابه خون جاری در رگ‌ها، در کنار مردم و دولت مداران به عنوان حاملان پیام و مرسلان خبر به تحلیل واقع بینانه‏ای از وقایع می پردازند و اطلاع رسانی شفاف را سرلوحه کار خود قرار می‌دهند.

اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه شهدای راه حق، آزادی و آگاهی به ویژه خبرنگار شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تمامی خبرنگاران و فعالان عرصه رسانه‌ تبریک و تهنیت عرض نموده و از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در پوشش خبری فعالیت ها و انعکاس رویدادهای جامعه بزرگ شیلات استان تشکر و قدردانی می نمایم و از خداوند منان توفیقات روز افزون شما عزیزان را مسئلت دارم.

۱۷ مرداد ۱۴۰۰ ۰۸:۳۰
تعداد کلیک: ۳۸۵

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500