تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

پیام مدیرکل شیلات خوزستان به مناسبت فرارسیدن 31 شهریور ماه
مدیرکل شیلات خوزستان، همزمان با فرارسیدن31 شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس و سالگرد حادثه تروریستی در اهواز پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، متن پیام فتح اله ابوعلی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن 31 شهریور ماه، آغاز هفته دفاع مقدس و سالگرد شهادت جمعی از هموطنان عزیزمان در اهواز به تیر خصم و عناد تروریست‌های مزدور، در سالروز آغاز جنگ تحمیلی میزان سبعیت و قساوت دشمنان این نظام را نسبت به ملت ایران نشان داد.

این مزدوران زر و تزویر نشان دادند که علی‌رغم ادعای حقوق بشر، ریاکارانی هستند که در راه تحقق اهداف پلیدشان از آتش گشودن حتی بر زنان و کودکان و سایر مردم ابایی ندارند.

هفته دفاع مقدس یادآور شکل گیری یکی از حماسه های سترگ و الهام بخش تاریخ بشریت است که در بستر آن انقلاب اسلامی و ملت مومن و انقلابی از گزند توطئه های شیطانی بیگانگان و دشمنان کینه توز به سلامت عبور کرد و جنگ و نبرد تحمیلی نابرابری که برای نابودی انقلاب و نظام اسلامی طراحی، مدیریت و عملیاتی شده بود را به فرصتی برای اوج گیری جمهوری اسلامی در پهنه جهانی تبدیل ساخت.

اینجانب به نمایندگی از سوی جامعه شیلات خوزستان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رشادت ها و دلاورمردی های تمامی شهیدان گرانقدر، رزمندگان و ایثارگران مراتب تبریک و تهنیت خویش را به مناسبت این ایام غرورآفرین ابراز نموده و از خداوند متعال سربلندی ایران اسلامی و توفیق روزافزون مردم شریف خوزستان را در پرتو منویات فرماندهی معظم کل قوا حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت دارم.

فتح اله ابوعلی

مدیرکل شیلات خوزستان

۳۱ شهریور ۱۴۰۰ ۰۸:۳۰
تعداد کلیک: ۳۳۱

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500