تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

مراسم تجلیل از کارکنان ایثارگر، رزمنده و جانباز اداره کل شیلات خوزستان در هفته دفاع مقدس
مراسم تجلیل و قدردانی از ایثارگران و رزمندگان اداره کل شیلات خوزستان، به مناسبت گرامیداشت چهل و یکمین هفته دفاع مقدس با رعایت پروتکل های بهداشتی در محل نمازخانه این اداره کل برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، این مراسم با حضور مدیر کل شیلات خوزستان، معاونین و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این اداره کل و جمعی از کارکنان برگزار شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید و قرائت زیارت پرفیض و روح بخش عاشورا آغاز شد و در ادامه حجت الاسلام و المسلمین مولایی، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در این اداره کل، پیرامون دلایل تحمیل جنگ هشت ساله، علت موفقیت در این جنگ، نتایج آن و راه حفظ انقلاب شکوهمند اسلامی سخنرانی کرد.

وی، از جمله دلایل تحمیل جنگ هشت ساله را طرح نو انقلاب اسلامی، عدم وابستگی به شرق و غرب دانست و هدف انقلاب اسلامی را نیز استقلال همه جانبه و الهام از امام حسین(علیه السلام) مطرح کرد.

حجت الاسلام و المسلمین مولایی افزود: علت توفیق در جنگ هشت ساله به میدان آوردن مردم و جوانان توسط امام خمینی (ره) با ایجاد احساس مسئولیت و اخلاص بوده است.

وی همچنین نتایج جنگ در نگاه امام (رحمة الله علیه) را صدور انقلاب، ایجاد اعتماد به نفس، شناخت دوست و دشمن، شکستن ابّهت ابرقدرت‌ها، محکم کردن ریشه های انقلاب برشمرد.

نماینده ولی فقیه، با اشاره به راه های حفظ و تداوم انقلاب خاطرنشان کرد: حفظ یاد و خاطره دفاع مقدس در قالب هنر (یعنی فیلم های سینمایی و نشر کتاب) به ویژه مطالعه زندگی سرداران دفاع مقدس میسر است.

لازم به یادآوری است، افتتاح کتابخانه واحد عقیدتی این اداره کل متشکل از کتب دوران دفاع مقدس و فرمایشات مقام معظم رهبری از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در پایان این آیین با اهداء لوح تقدیر از یادگاران دوران دفاع مقدس اداره کل شیلات خوزستان تشکر و قدردانی به عمل آمد.

تصاویر مرتبط 

۷ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۳۰
تعداد کلیک: ۴۳۳

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500