تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

معارفه مسئولان اموراداری، بازرسی و امورشهرستان های اداره کل شیلات خوزستان
پیش از ظهر روز دوشنبه ۱۲ مهرماه، همزمان مراسم تودیع و معارفه روسای بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، امور اداری، رفاه و پشتیبانی و روابط عمومی، هماهنگی امور شهرستان های اداره کل شیلات خوزستان، با حضور مدیرکل شیلات استان، معاونین و مدیران ستادی در محل دفتر مدیریت برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، فتح اله ابوعلی، در این آیین، طی سخنانی کارکنان را سرمایه‌های استان خواند و جابه جایی مسئولیت ها را یک تحول عادی در فضای اداری عنوان کرد و گفت: مسئولیت‌ها اماناتی هستند در اختیار کارکنان که لازم است با امانت‌داری و وفای به عهد به سرانجام برسند.

مدیر کل شیلات استان، داشتن روحیه همدلی، همفکری و همکاری را جزو عوامل موفقیت در هر مسئولیت و مدیریتی دانست و خاطرنشان کرد: سرمایه انسانی مهم ترین دارایی هر نهاد و سازمان است و نحوه مدیریت نیروی انسانی در هر سازمانی باید عادلانه و هوشمندانه باشد و همکاران در انتقال تجربیات به مدیران جدید کوشا باشند.

ابوعلی، در ادامه ضمن تشریح وضعیت کنونی اداره کل، بر همکاری مدیران و پرسنل در پیشبرد اهداف مدون و برنامه ریزی شده در سال جاری تاکید کرد.

در بخش پایانی این مراسم مدیرکل شیلات استان، ضمن تبریک به حمیدرضا قنواتی، به عنوان رئیس بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات، کامبیز شهنی عباس زاده به عنوان رئیس امور اداری، رفاه و پشتیبانی و احمد علی پناه  به عنوان رییس روابط عمومی، هماهنگی و امور شهرستان های اداره کل شیلات خوزستان، از زحمات و خدمات ارزشمند آقای داوود نجفی و خانم منا نیسی در این مناصب تقدیر و تشکر به عمل آورد.

تصاویر مرتبط

۱۲ مهر ۱۴۰۰ ۱۲:۳۰
تعداد کلیک: ۵۴۵

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500