تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

مدیرکل شیلات خوزستان : زمین لرزه 30 میلیارد ریال به آبزی پروری اندیکا خسارت زد
مدیر کل شیلات خوزستان، خسارت وارد شده ناشی از زمین لرزه به مزارع آبزی پروری شهرستان اندیکا را 30 میلیارد ریال اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، فتح اله ابوعلی، در این رابطه گفت: زمین‌لرزه ۵.۷ ریشتری هفته گذشته، مرز استان‌های چهارمحال و بختیاری و خوزستان را لرزاند که خسارت هایی به آبزی پروری شهرستان اندیکا  وارد کرد.

وی افزود: طی ارزیابی های به عمل آمده، به 5 مزرعه در مجتمع پرورش ماهیان سردابی سوسن و سرخاب واقع در روستای سربازار شهرستان اندیکا خسارت وارد شده است.

مدیر کل شیلات خوزستان، ادامه داد: براساس گزارش ها و مستندات دریافتی، 15 تن ماهی در این مجتمع از بین رفته است و همچنین خساراتی به دیواره و بدنه ۵۱ استخر بتنی وارد شده است.

ابوعلی، خاطرنشان کرد: کل تولیدات شهرستان اندیکا با توجه به اقلیم مناسب عمدتاً شامل ماهیان سردابی است و در سال 99، یکهزار تن ماهی قزل آلای رنگین کمان از این مجتمع برداشت شد و پیش بینی می شود تا پایان سال این میزان به یکهزار و 100 تن رشد داشته باشد.

وی، یادآور شد: با توجه به گزارش های واصله از شهرستان اندیکا پس از بررسی های لازم در اسرع وقت  از طریق مدیریت بحران استان خسارت آبزی پروان پیگیری و جبران خواهد شد.

۲۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۹:۴۹
تعداد کلیک: ۶۲۹

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
 
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *  
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500