تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

دیدار مدیر کل شیلات خوزستان، با فرمانده مرزبانی استان به مناسبت هفته ناجا
فتح اله ابوعلی، مدیر کل شیلات خوزستان، به همراه معاون صید و بنادر ماهیگیری استان، فرمانده یگان حفاظت منابع آبزی شیلات خوزستان به مناسبت هفته نیروی انتظامی و پاسداشت خدمات و تلاش‌های شبانه‌روزی حافظان نظم و امنیت با حضور در محل فرماندهی مرزبانی استان خوزستان با سردار لطفعلی پاکباز، دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، فتح اله ابوعلی در این دیدار ضمن تبریک فرارسیدن هفته ناجا، گفت: امنیت زیربنا و زیرساخت هرگونه توسعه در کشور به شمار می رود.

وی افزود: با حضور مرزبانان در سراسر مرزهای ایران اسلامی، مرزهای کشورمان دارای امنیت بسیار مطلوبی است که حاصل ایثارگری، رشادت و شهادت سربازان ولایت است.

مدیر کل شیلات خوزستان، در ادامه با اشاره به تلاش شبانه روزی مرزبانان در راستای تحقق امنیت پایدار در مرز‌های دریایی استان، تصریح کرد: همکاری و تعامل ارزنده مرزبانی استان با یگان حفاظت منابع آبزیان استان در حفاظت از ذخایر آبزیان، برخورد با متخلفان صیدغیر مجاز و فراهم نمودن بستر امن جهت فعالیت های صیادی شایسته تقدیر است.

سردار لطفعلی پاکباز، نیز در این دیدار حضور مسئولان برای عرض تبریک را مایه دلگرمی و قوت قلب ناجا خواند و خواستار تداوم همکاری بین پرسنل مرزبانی و اداره کل شیلات خوزستان شد.

همچنین مقرر شد جلسه ای به منظور رفع مسائل فی مابین با حضور مسئولان شیلات و فرمانده هان پایگاه های دریایی شهرستان های آبادان و ماهشهر در آینده ای نزدیک تشکیل شود.

۲۱ مهر ۱۴۰۰ ۱۳:۳۰
تعداد کلیک: ۳۸۵

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500