تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

کارگاه آموزشی کاربرد اکسیژن در آبزی پروری در اهواز برگزار شد
به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان کارگاه آموزشی کاربرد اکسیژن در آبزی پروری در سالن اجتماعات هتل اکسین برگزار شد . در این کارگاه آموزشی که به همت معاونت آبزی پروری اداره کل شیلات خوزستان بر گزار شد ،دکتر میلن از کشور آلمان در خصوص اثرات و روشهای کاربرد اکسیژن در مزارع پرورش آبزیان مطالبی را عنوان نمود .
ه گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان کارگاه آموزشی کاربرد اکسیژن در آبزی پروری در سالن اجتماعات هتل اکسین برگزار شد . در این کارگاه آموزشی که به همت معاونت آبزی پروری اداره کل شیلات خوزستان بر گزار شد ،دکتر میلن از کشور آلمان در خصوص اثرات و روشهای کاربرد اکسیژن در مزارع پرورش آبزیان مطالبی را عنوان نمود . 
دکتر میلن دارای دکترای نوسازی مزارع پرورش ماهی از آلمان می باشد .هدف از برگزاری این کارگاه انتقال دانش و فن آوری روز دنیا در زمینه مهندسی و توسعه پرورش آبزیان و کاربرد روشهای نوین استفاده از اکسیژن در مزارع پرورش ماهی بوسیله دستگاههای جدید به منظور افزایش تولید ماهی در مزارع پرورشی بوده است .
دراین کارگاه دو روزه کارشناسان آبزی پروری شیلات سراسر کشور ، کارشناسان آبزی پروری شیلات خوزستان و کارشناسان پژوهشکده آبزی پروری جنوب کشور شرکت نمودند و در پایان به شرکت کنندگان ، گواهینامه پایان دوره اعطا گردید.
در پایان دوره شرکت کنندگان از پروژه مجتمع پرورش ماهیان سردابی شهدای اندیمشک – دریاچه پشت سد مخزنی کرخه بازدید نمودند.
۴ دی ۱۳۸۷ ۲۱:۰۵
تعداد کلیک: ۲,۰۸۲

برچسب : آموزشی

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500