تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

پیام مدیر کل شیلات خوزستان به مناسبت گرامیداشت ۱۳ آبان
مدیر کل شیلات خوزستان، به مناسبت فرا رسیدن 13 آبان، روز دانش آموز و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی پیامی صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، متن پیام فتح اله ابوعلی بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در حافظه تاریخی ملت قهرمان‌پرور ایران، سیزده آبان یادآور 3 اتفاق مهم است؛ تبعید امام(ره) به ترکیه در 13 آبان 1343، قتل عام دانش آموزان در 13 آبان 1357 و تسخیر سفارت آمریکا در 13 آبان 1358 توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره)، سه رویدادی که نقش موثری در تحرک انقلاب اسلامی داشتند. البته محتوی و هویت هر سه اتفاق دربر دارنده ارزش‌ها و آموزه‌های اسلامی، آزادگی و مبارزه‌ای ضداستکباری بود و ابعاد وسیع داخلی و بین‌المللی 13 آبان 1358 سبب نامگذاری آن به " انقلاب دوم " از سوی امام راحل(ره) شد و انقلاب دومی که ریشه های انقلاب را گسترده تر کرد و زمینه را برای رسوایی بسیاری فراهم نمود.

13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی است، این روز، روز میعاد دانش آموزان تاریخ ایران اسلامی با شهیدان دانش آموز از آغاز نهضت امام خمینی(ه) تا شهیدان دفاع مقدس و نیز همه دانش آموزانی که در سراسر جهان در راه مبارزه برای آرمان خواهی جان در راه عدالت نثار می کنند تا ریشه ظلم بر چیده شود و میعادی که بند بند آن جهد و جهاد و اجتهاد در عرصه های عزت و آزادگی است.

اینجانب فرارسیدن روز ۱۳ آبان را به مردم ولایتمدار خوزستان به ویژه جامعه بزرگ شیلات و فرزندانشان تبریک و تهنیت عرض می نمایم و بر این باوریم که عزت، سرافرازی و شکوه ایران اسلامی و حاکمیت ارزش ها و کرامت انسانی به عزم، همت و تلاش نوجوانان و جوانان وابسته است.

۱۳ آبان ۱۴۰۰ ۱۰:۴۱
تعداد کلیک: ۳۷۱

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500