تغییر اندازه فونت:
 

اخبار

پیام تبریک مدیر کل شیلات خوزستان به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج
مدیر کل شیلات خوزستان، با صدور پیامی فرا رسیدن هفته بسیج را به تمامی بسیجیان گرانقدر و غیور، به ویژه بسیجیان شاغل در اداره کل شیلات استان صمیمانه تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی شیلات خوزستان، متن پیام فتح اله ابوعلی به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

 پنجم آذر 1358 به فرمان بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) سالروز تاسیس بسیج، مردمی ترین نهاد ارزشمند در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

بسیج، این شجره طیبه امروز درخت تنومندی است که تاکنون توانسته با بهره گیری از نیروهای متعهد در صحنه های مختلف از 8 سال دفاع مقدس تا عرصه عمران و سازندگی ایران اسلامی و مقابله با هجمه های مختلف به ویژه هجمه فرهنگی شوم دشمنان نقش بسیار مهم و اساسی ایفا نماید.

بسیج عظیم‌ترین نیروی مردمی است که در پرتو آینده‌نگری و ژرف‌اندیشی امام راحل(ره) و با هدف صیانت از اصول، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی شکل گرفت و با هدایت‌های راهگشای مقام معظم رهبری، به پیشرفت و بالندگی رسیده است به گونه ای که اکنون بسیج به گسترده ترین شبکه مردمی در خدمت به مردم در عرصه های مختلف تبدیل شده است و به عنوان الگو برای تمام کشورهای مسلمان و آزاده شناخته می شود.

 اینجانب، هفته گرامی داشت مقام بسیج و بسیجی را حضور خانواده های معظم شهدا و ایثارگران و بسیجیان سرافراز ایران اسلامی به ویژه همکاران محترم بسیجی این اداره کل تبریک و تهنیت عرض نموده و از درگاه ایزد منان موفقیت و سربلندی در راستای قدم برداشتن در مسیر سبز ولایت، خدمت صادقانه و مخلصانه به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ادامه راه شهدای عزیز این مرز و بوم، تحت لوای فرامین مقام معظم رهبری امام خامنه ای «مدظله العالی» و در سایه ی توجهات امام زمان «عجل الله تعالی فرجه الشریف» را مسئلت می نمایم.

۳۰ آبان ۱۴۰۰ ۱۵:۵۲
تعداد کلیک: ۵۰۵

برچسب : شیلات

نظرات بینندگان

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده : *
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500